Direktlänk till inlägg 14 mars 2008

Headhuntad?

Av Jossan - 14 mars 2008 11:35

Fick precis ett mail från en kommun där jag tidigare i år sökt en tjänst.

De ringde upp mig i januari och undrade om jag ville komma för en anställningsintervju på enheten för ekonomiskt bistånd. Tydligen hede det blivit något missförstånd eftersom jag egentligen hade sökt en tjänst på en annan enhet.

Nu precis fick jag ett mail där de undrade om jag fått något jobb än annars undrade de om jag var intresserad av att arbeta med ekonomiskt bistånd.

Så just nu försöker jag att få tag på personen som skickat mailet.

Det känns himla bra just nu.

 
 
Ingen bild

"S"

14 mars 2008 13:04

Håller tummarna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan - 22 maj 2008 09:50

Hej hej! Tack, ni som har saknat mig. Men just nu känns det som om den här bloggen har gjort sitt. Det har varit en rolig tid att skriva och jag kan fortfarande läsa om vissa inlägg och skratta. Det är inte helt osannolikt att jag kommer att start...

Av Jossan - 29 april 2008 17:15

Jag har hållt mig undan "bloggvärlden" ett litet tag. Inom loppet av en kort period blev min äldsta väninnans mamma och även min brorson svårt sjuka. Jag kände att jag varken hade ork eller vilja att blogga.  Min värld och mina "bekymmer" kändes hel...

Av Jossan - 11 april 2008 12:02

Känns inte längre meningsfullt att blogga.......

Av Jossan - 10 april 2008 12:10

Just nu känner jag mig osynlig och inte värd ett skit. Åter igen en arbetsgivare som struntat i att meddela mig om jag fått tjänsten eller ej fastän jag varit på intervju och blivit lovad att de skulle höra av sig.   Sedan ligger min älskade brorson ...

Av Jossan - 28 mars 2008 12:08

Följande stod idag att läsa på Aftonbladet.se angående det uppmärksammade fallet "Louise". "Pappan i Vetlanda dömdes till rättspsykiatrisk vård för hundratals samlag med sin minderåriga dotter. Nu har kommunen beslutat att pappan även i fortsättning...

Ovido - Quiz & Flashcards