Alla inlägg den 6 juli 2006

Av Jossan - 6 juli 2006 17:06

Om lite mer än 24 timmar befinner jag mig på Stockholm Stadion och inväntar med spänning Depeches spelning! Det ni!

Av Jossan - 6 juli 2006 10:50

En god nyhet är i alla fall att jag fick jobbet på BUP! Dock är det inget som kan gå helt smidigt för mig eftersom de vill att jag senast ska börja den 1 sept. Mitt vik. här i Skumby går ut den 30 sep. Tjänsten är dessutom ett vikariat på 75% tom 11 jan. Kan dock bli förlängt. (Det är väl någon som har sjukskrivit sig för stress/utbrändhet där oxå) Jag börjar till och med fundera på ifall det kanske inte ens är lönt att krångla för att få jobba där i 4 mån? Ännu ett kort jobb på min fina meritlista. Tror att jag har varit anställd som längst 1 1/2 och då var det som 22% nattportier och resten timanställd hotellstäderska/frukostvärdinna. Tror nog att jag förstår varför jag fick jobbet på BUP, ingen annan (med erfarenhet!) är väl knäpp nog att ställa upp på de premisserna.Nåja....vem vet det kanske kan leda till något annat?

Av Jossan - 6 juli 2006 08:42

Nu har ytterligare en på jobb, i behandlingsgruppen, sjukskrivit sig. Hon hade fått svullnader som vandrade runt lite var stanns i kroppen pga stress.Vi är alltså 2 vikarier (heltid) 1 vikarie (80%) och en ordinarie (80%)kvar....vi har ingen arbetsledare och det känns som om allt är allmänt kaos. Dessutom börjar verksamhetschefen morgonmötet med orden: "Vi får ha behandlingsmöte på måndag och dela ut "Mias" ärenden"....Jippie! Och alla andra ärenden som jag redan har då? Plus de som kommer in löpande? Eftersom den ordinare redan är överbelastad vet jag vem som får ta hand om dem....Nåja, man är väl förbrukningsvara.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards