Alla inlägg den 28 juli 2006

Av Jossan - 28 juli 2006 09:42

Jag är så himla arg idag! Idag är det alkoholister som får på pälsen. Jag har under den senaste veckan arbetat en del med anhöriga till alkoholister. Och ja JAG VET att det(ibland) även finns ett sårat litet barn inne i alkoholisten men just nu har jag väldigt svårt att se det. De ställer till så j-vla mycket skit för sin familj och alla omkring dem som försöker att hjälpa dem. Gång på gång på gång stampar de på det lilla hopp som tänts inom deras anhöriga när de tar sig återfall. (Återfall är inget man FÅR utan något man TAR!!!) Världen är full av människor som har haft en fruktansvärd barndom eller varit med om tragiska händelser i sitt liv, men som likt förbannat INTE tagit till flaskan och supit bort sitt liv. (Dessa människor är verkligen värda att se upp till) "Åååååh det är såååå synd om mig...jag måååår sååå dåligt" Jamen, va fan!? Se till att få ordning på ditt liv då, för ingen annan kommer att göra det åt dig. Ta emot den hjälp som ges till dig. Det finns faktiskt hjälp att få. Och om det är så att du inte vill ha någon hjälp, ja ge då f-n i att trakassera dina barn, dina vänner eller ditt ex.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards