Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Jossan - 13 februari 2008 13:39

  • Gå på bio och se "I`m not there"

eller

  • Gå på Musik o film festivalen "Doc Music lounge" med efterfest på Inkonst

eller

  • Gå och kolla när Rag n´bone spelar på Café Barbro

eller

  • Gå och kolla på när Anna vänder skivor på KB på klubben Can´t stop

eller

  • Gå på hemmafest hos Nima

eller

  • Åka hem till föräldrarna och mysa

eller

  • Bara stanna hemma i lägenheten och dra något gammalt över mig (och nej, jag menar inte D....hahahoho)

What´s a girl to do?

Av Jossan - 13 februari 2008 11:06

En arbetskollega har lagt in sig själv på psyket igen.

Min chef har varit sjuk sedan i måndags.

En annan arbetskollega anmälde sig sjuk idag.

Så nu är det alltså bara jag och en arbetskollega till i barn o familjgruppen som är på jobbet.

Här blir det inget med att ta ut en läsdag eller en ledig dag för att man arbetat jour.  

Kul värre!


(ja, jag tycker givetvis synd om de som är sjuka...de kan ju inte hjälpa det. Och ja, det är bättre att de stannar hemma än smittar ner oss andra också)

Av Jossan - 13 februari 2008 11:04

.....är det ingen som ringer och säger att de vill att jag ska komma på anställningsintervju?

Av Jossan - 13 februari 2008 10:59

Vi har en ganska så rå humor i vår familj.

I lördags när vi firade brorsonens 1 årsdag så började vi hacka lite på min bror angående att han fyller 36 i år.

"Hur känns det att bli så gammal....bla bla bla".

Jag tyckte att det var jätteroligt och slängde iväg en känga till min svägerska angående att hon snart skulle fylla 30.

Precis när jag hade sagt det ville jag bara plocka tillbaka orden igen eftersom jag visste att jag hade bitit mig själv i ändan. Jag hoppades att det inte var någon som hade hört det, men givetvis hade det inte gått förbi min mors falköron.

"Vadå? Ska du säga som är 30, ogift och barnlös" fick jag till svar av min mor.....


Ja, ibland ska man bara hålla truten.

D sa att nästa gång kan jag alltid kontra med att det "i alla fall inte är jag som är ett steg närmare en skillsmässa".


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards