Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Jossan - 20 februari 2008 17:02

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:

Empatisk, kärleksfull, intelligent och har sjuk humor 

   12. Är jag kär just nu?Ja.   13. Jag vill gifta mig:Gärna, men det är inget krav eller önskedröm   14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Resa mycket. Ha hittat den stooora kärleken. Vara nöjd med mitt arbete och privatliv.

  15. Min käraste ägodel:

 Ingen aning. Kanske mina fotoalbum

   16. Något jag vill ha i present:

Diamantörhängen från Tiffany´s….eller varför inte en ring.  

   17. Detta har jag på mig just nu:

 Svart skjorta, svart- o vitrandig väst, grå jeans och svarta stövlar.

   18. Favoritkläder:Partyoutfits   19. Favoritdjur:

Har inget….tycker om djur, fast inte hemma hos mig. 

   20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Pop och Rock.

Av Jossan - 20 februari 2008 09:21

1. Tre namn jag lyssnar till 

Johanna, Jossan, Mary  

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag är nöjd med mig själv   

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag sätter ner foten för sällan  

4. Detta är jag rädd för:

Att människor jag älskar ska dö  

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Kärlek, mat och mening i livet  

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Sjunga, rita eller hoppa bungy jump  

7. Detta tycker jag om att göra:

Umgås med vänner och familj, laga mat, dansa, läsa, lyssna på musik, resa…ja listan kan göras lång.  

8. Detta vill jag göra just nu:

Börja på ett nytt jobb  

9. Bästa känslan:

Att vara nöjd med det man har   10. Värsta känslan:Att känna att man inte duger 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards