Alla inlägg den 9 juni 2006

Av Jossan - 9 juni 2006 12:33

Känner mig tvungen att skriva något om detta ämne. Alla som känner mig vet hur totalt ointresserad jag är av idrott. Just nu känner jag mig som den enda levande varelsen på detta jordklot som INTE bryr mig ett smack om att det är fotbolls VM. Det enda jag kan tänka på är att det förmodligen kommer att krocka med något av de serier jag följer på dumburken. (eftersom jag inte har så mycket annat att göra i Skumby ser jag fram emot mina tv-serier)Jag kan i och för sig hålla med om att jag gärna kan tänka mig att följa med kompisarna till krogen och kolla på matcherna. Då blir det liksom en annan sak, man umgås, dricker öl och skriker i kapp. Det är en härlig stämning, det är enda anledningen...själva matchen bryr jag mig inte så mycket om. Tänk bara om det vore fler som vågade erkänna det, så att jag slapp mig känna mig så utanför.

Av Jossan - 9 juni 2006 12:26

Pratade precis med älsklingen. Han ska sova i ett tält på festivalen.Jag känner mig genast mindre avundsjuk....

Av Jossan - 9 juni 2006 10:15

Såja, nu åkte älsklingen iväg till hårdrocks-festivalen "Sweden Rock". Hmmm...gissa om jag är grön av avund! Def Lepard, Alice Cooper, W.A.S.P, White Snake...grrr...och till och med det återuppstådda Malmöbandet "Nasty Idols". *hehe* Kan tänka mig att pojkarna är nervösa inför sin spelning, det var ju nästan 13 år sen sist. På 90-talet gjorde älsklingen en musikvideo med bandet som visades i MTV´s program "Headbangersball" (Det är ju faktiskt min blogg, så då får jag oxå skryta lite) *stolt*

Av Jossan - 9 juni 2006 08:29

Känner mig just nu jättemallig, jag fick nämligen VG på kursen i 10 p klinisk sexologi!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards