Alla inlägg den 4 december 2007

Av Jossan - 4 december 2007 11:31

Ååååhhh....bara 13 arbetsdagar kvar. Sen är det två veckors semester! Aaah.

Längtar!

Jag är så himla trött nu för tiden, särkilt på morgonen. Jag kommer nästan aldrig längre iväg med det tidigare tåget utan går i stället upp vid 06 så att jag är på jobb vid 08:45. Det är stört omöjligt för att gå upp klockan 05. I går somnade jag i soffan innan klockan var 20:30 - liksom, vad är uppe med det?

Helgerna sover jag också bort.

Ändå känner jag mig frisk och jag mår faktiskt oförskämt bra.

Klart, jobbsituationen kunde varit bättre. Och lite stressad börjar jag bli över att behöva hitta ett nytt jobb till april, när jag slutar på mitt gamla.

Fast å andra sidan är det väl inte hela världen ifall jag skulle bli arbetslös en kortare tid. Jag skulle kunna klara mig på min a-kassa, men då utan att tillåta mig några större utsvävningar, vilket i och för sig kan vara ganska så jobbigt ;)

Ja, det är väl bara att sätta igång och leta jobb (igen!) utan att gnälla!

Ovido - Quiz & Flashcards