Alla inlägg den 11 december 2007

Av Jossan - 11 december 2007 09:20

Jag fick hjälp av mina snälla styrelsemedlemmar att sätta ihop den jävla granen igår.

Jag fattar inte hur de fick i hop den, jag råkade titta bort just då, men helt plötsligt så stod där i alla fall en gran i vardagsrummet.

Härligt.

Ska pynta den idag när jag kommer hem från jobb.

Hehe, ska tvinga D att hjälpa mig.....

I morgon är det "lussevaka" på Vinylbaren, där de ska ha Depeche Mode kväll med quiz osv. Mycket trevligt. Får se om jag slinker in om.


Av Jossan - 11 december 2007 08:53

Hehe...snodde en lista från min kusin.


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att få träffa D
Vad gjorde du kl 8 i morse? : Läste ett e-mail som sa att en av mina familjehemsplacerade pojkar rymt.

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?: Skickade iväg en polishandräckning
Det sista du sa högt? "Jamen, va faaaan????"
Vad har du druckit idag?
Vad var det senaste du åt? En smörbulle
Vad var det senaste du köpte? Julklappar
Vad är det för färg på din ytterdörr? Ek?
Vad är det för väder hos dig just nu? Mulet

Godaste glass-smaken? Är inte så glad för glass. I så fall ska den vara italiensk
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Tjaä...snarare vid andra ögonkastet.
Sover du tungt? Ja oftast
Drömmer du mycket? Nej...dagdrömmer dessvärre mer.
Mardrömmar? Inte ofta. Men när jag drömmer mardrömmar drömmer jag ALLTID att jag antingen är med i en båt eller flygolycka.
Vilket ämne är roligast i skolan? Ööööh?

Trivs du med ditt jobb? Ganska
Favoritklädsel? Partyoutfit

Favoritlåt just nu? Elefanter med Kent
Vad ser du om du tittar åt höger? En skrivare

lVad gör dig glad just nu? Att hänga med D
Vad ska du göra härnäst? Ha 9:30 fika
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Helt okej.
Sommarplaner: Jobba så lite som möjligt.

Hur många kuddar sover du med: Har 4 stycken i sängen, använder två.
Spelar du nåt instrument: Nix, försökte mig på blockflöjt som liten men mina föräldrar insåg inte min kapacitet utan förbjöd mig att "föra oväsen".

Vilka är viktigast för dig: Min familj o vänner.
Snarkar du: Bara när jag är förkyld
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Ååhh...ingen aning men jag har alltid velat vara en superhjälte. Mest för att få springa omkring i cape.

Vad vill du jobba som? Kurator eller terapeut
Stökigt eller välstädat? Vill ha det Välstädat, men har det oftast stökigt.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej inte frivilligt
Gillar du att sjunga? Ja, även ifall det kanske inte låter så bra...
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten
Vad längtar du mest efter just nu? Helgen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards