Alla inlägg den 13 december 2007

Av Jossan - 13 december 2007 13:35

Åååhhhh....jag vill bara att timmarna tills jag slutar ska gå fort.

Ska ju åka med D till stugan vid ringsjön. Bada i "badtunnan", äta god mat och mysa.


Av Jossan - 13 december 2007 12:01

Som sagt.

Känsliga personer ska kanske inte läsa nedanstående rader.

D skickade precis en nykomponerad snapsvisa.

Vi tänkte trycka upp den till julbordet som vi ska till på lördag.


Melodi: En sockerbagare.

En farbror doktor här bor i staden

Han söver tjejer mest hela dagen

Han söver stora han söver små

han söver några att sätta på.

Av Jossan - 13 december 2007 11:46

Igår var en ganska så intressant dag.

Min "rymling" kom tillbaka till sitt familjehem, men stack ganska så snart igen. Jävla skit.

Så när jag och D satt på restaurang JP´s och käkade så fick jag gå ut mellan huvudrätt och efterrätt för att ringa till polisen för att be om en handräckning.

Undrar om man kan ta upp det som övertid?


Efter JP´s gick vi till Vinylbaren där de hade Depeche Mode kväll. Underbart, spelade bara DM musik och visade deras musikvideos på en skärm på väggen. Alexander hade knåpat ihop ett DM-quiz men där behövde man vara DM-nörd för att kunna få ihop några poäng. Jag kunde bara tre frågor. Alexander hade mage att anklaga mig för att fuska!

"Den blonda tjejen på hörnet i baren, sitt inte och skicka sms eller ring en vän för att få reda på svaret!"

Va fan? Jag skulle ju bara kolla vilket datum det var som jag var på DM konserten förra sommaren.....eftersom det var en fråga som gällde det (070707). Okej, det var kanske lite fusk.


Ovido - Quiz & Flashcards