Alla inlägg den 28 december 2007

Av Jossan - 28 december 2007 19:41

Gjorde ett test med vuxenpoäng, efter att ha läst det om på Annas blogg.

Resultat:

Din vuxenpoäng är: 16.4

Din ålder borde vara 30 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Tänk vad man helt plötsligt kan vara vuxen?

Härligt att man är sin ålder i ett test även om man kan stå och spruta vatten på folk genom sugröret när man är på nattklubb......

Av Jossan - 28 december 2007 19:30

I kväll är det Glasklart igen.

Shit vad veckorna springer iväg.

Hmm..jag har ännu inte lyckats få iväg något mail till Bengt ang vip-kort. Får väl försöka att fixa det nästa år.

På tal om nästa år så är det ju snart Nöjesguidens fest på Slagthuset. Fick ngt mail om det, men får se till att ordna gå-före-i-kön-biljetter istället för de vanliga. Det blir ju mycket människor på dessa fester så om man inte vill spendera hela kvällen med att stå utanför i kön så får man se till att istället känna personer som kan få in en på andra sätt.


Får se vad som händer imorgon. Jag hoppas att jag och D tar en liten avstickare till Köpenhamn. Jag MÅSTE köpa ett par svarta stövlar. Har varit igenom alla butikerna i Malmö och bara hittat ett par som jag skulle kunna tänka mig. 1600 pix känns i och för sig liiite väl bra för ett par stövlar. Fast smakar det så kostar det.


Av Jossan - 28 december 2007 19:23

Oj, här har man varit lite slö med att skriva.

Får väl försvara mig med att jag faktiskt har semester.

Jag har inte heller varit hemma speciellt mycket utan mest hängt hemma hos D. *mysigt*

Juldagen spenderades på Bakfickan med D och några tjejkompisar. Juristen hade ju flygit in från Budapest så henne ville man ju träffa.

För ovanlighetens skull hamnde vi på Harry´s. Ja, bara de har musik så kan man ju dansa varsomhelst.

Jag och D avslutar numer alltid våra kvällar på Stippes, där jag terroriserar alla genom att occupera jukeboxen och spela gamla godingar.

Underbart!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards