Alla inlägg den 4 december 2006

Av Jossan - 4 december 2006 22:12

Huj! Kom på att imorgon jobbar jag bara till 13:30...vad ska jag då hitta på för busigt upptåg? Kanske åka en sväng ut till IKEA och provligga lite sängar eller bluffa mig in i bollhavet? Ah! Där har vi det - käka billig lunch! Och kolla efter julklappar.

Av Jossan - 4 december 2006 22:05

Nu ska Jossangossan gå och knyta sig. Ännu en lång arbetsdag har tagit slut.Hrm, vem försöker jag lura...som bara jobbar 75%. Men ändå hinner jag inte göra allt som jag skulle ha gjort under dagen. Som att tex städa i källaren, rensa ut böcker från bokhyllan, ställa ner x-tra sängen i källaren (har bara stått i lägenheten i över en månad nu...användes aldrig ens), "rolla" duntäcket eftersom katten legat på det och det nu är fullt av katthår...tur att man har två täcken!

Av Jossan - 4 december 2006 20:21

Ska på julfest med jobb på onsdag. Kan egentligen tycka att sådana här get-togethers kan vara lite jobbiga. "Nu-ska-vi-umgås-fastän-vi-inte-gillar-varandra-utan-bara-jobbar-ihop-och-om-vi-råkar-hångla-så-låssas-vi-inte-om-det-på-jobb-i-morgon."Som tur är finns det inga hångel-prospekt på jobb, så det lär ju inte vara jag som ska skämmas på torsdag. Så vida jag inte gör en Bridget Jones och sjunger karaoke. Ska se till så att vi inte hamnar på något sådant ställe. Spelas bowling ska det göras och äta julbord. *urk* Missförstå mig inte - jag gillar julmaten - PÅ JULAFTON! Varför ska folk envisas med att förstöra det nöjet för andra? Att få lov att spara sig och endast äta julmat när det är meningen, alltså på julafton. Kan bara tänka mig vad de gör med julmaten som blir över på det ena julbordet...de bara värmer upp rödkålen igen till nästa dag till nästa julbord. *ryser*Nä, så jag har minsann sagt att jag vill ha något annat att äta. Vi har ju en vegan på jobb...så jag får väl käka samma som han. Men fine, gärna det för mig, så att jag får spara julskinkan o sill till julafton. Sen kan de andra sitta där och kräkas på julmaten när det väl blir julafton, när de redan har käkat sig igenom 15 julbord. Oj, vad jag låter bitter...för fan Jossan låt folk käka som de vill...Okej! Förlåt! Jag är bara inte bra på att vara ensam....

Av Jossan - 4 december 2006 19:05

Såja, då har man dragit sitt strå till stacken. Eftersom jag helt och hållet har slutat att lyssna på musik på radion (eftersom det oftast bara spelas skit) så var det svårt att välja. Nåväl, här är mitt val, baserat på vad jag tror går hem i de svenska stugorna....Årets skiva: Christian Falk "People say"Årets kvinnliga artist: Anna TernheimÅrets manliga artist: Håkan HellströmÅrets svenska grupp: Sugarplum FairyÅrets svenska låt: "Dumpa mig" Rebecka MaggioÅrets svenska nykomling: Cat 5Årets utländska artist: Nelly FurtadoÅrets utländska grupp: Depeche ModeÅrets utländska skiva: Red hot chilipeppers "Stadium arcadium" Årets utländska låt: Gnarls Barkley "Crazy"Håll tummarna att jag vinner några biljetter till galan!*U wish*

Av Jossan - 4 december 2006 11:08

Jippie KENT kommer att släppa en ny skiva till nästa höst, något att se fram emot. Även om det kanske känns lite väl tidigt. Fast får man ingen semester i sommar i heller så kan man ju alltid ha det i åtanke ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards