Alla inlägg den 20 december 2006

Av Jossan - 20 december 2006 20:18

...på After Work i alla fall....Ha en bra kväll ni andra*kram*

Av Jossan - 20 december 2006 20:14

...som älgen Laban sa i "Vilse i pankakan", när de skulle resa till horisonten....som de för övrigt hittat i toalettstolen....och för att skruva till det ännu mer så var Labans mamma ett gammalt träd. (Tack Staffan Westerberg!)Ok, min mamma fyller i alla fall i år idag. Eftersom vi inte ska fira det i dag vill jag ändå blogga en stor puss o kram på dig! (vet ju om att du läser bloggen ibland)

Av Jossan - 20 december 2006 17:34

Har just tackat ja till en sen after work. Jag ska väl vara glad för att katten kräktes under sängen nu och inte kräktes i sängen efter det att jag gått hemifrån och inte upptäcker det när jag väl faller i säng efter några glas rött......

Av Jossan - 20 december 2006 17:17

Håller på att få ett hysteriskt anfall just nu.Nu har katten som löper dessutom kräkts UNDER min säng. Under sängen som inte går att flytta.Hur i h-te ska jag få bort kräket? (alltså inte katten...)Kan bara komma på ett sätt. Med en skurmopp, med risk för att smeta ut "det hele". Trevligt!Ber till ngn högre makt att exet snart ska komma och hämta sina djur.

Av Jossan - 20 december 2006 14:14

Tänkte bara meddela att jag kan se var ifrån ni hittar till min blogg. Om ni har hamnat här eftersom ni sökt på något perverst på google, genom någon annans blogg, genom er e-mail eller bara hittat hit genom att slumpa bloggar på nyligen.seSå, ni som har sagt att ni inte ska titta in mer (eftersom ni inte gillar det jag skriver) kan ju sluta med det eller erkänna att ni fortfarande läser det jag skriver.....

Av Jossan - 20 december 2006 10:47

Kom på att jag inte har handlat skivor på år och dag. Fick dessutom just nu ett ebjudande från CDON.COM att handla på deras rea. Därför har jag nu beställt följande skivor till mig själv: Ark - In Lust We Trust 49.00 kr Ark - State Of The Ark 79.00 kr Simply The Best Of The 80's (4 cd´s) 179.00 kr Furtado Nelly - Loose 79.00 kr Spears Britney - Greatest Hits: My Prerogative 79.00 kr Parton Dolly - Greatest Hits 49 krKan tänka mig att en del kommer att höja på ögonbrynen vid Britney Spears....och jag vet att det är ett lågvattensmärke, men hon har några låtar som jag gillar att spela på hög volym när jag är själv o dansa omkring i lägenheten till. (som sagt det är farligt att shoppa på internet, man vet aldrig vad man får hemskickat...)

Av Jossan - 20 december 2006 09:36

Ny dag nya krafter!Men jag förstår inte varför det har blivit så hemskt svårt för mig att ta mig ur sängen på morgonen. Jag snozzar om väckarklockan hur många gånger som helst i upp till en timme...det blir 6 gånger det. Det går så himla trögt. Sen får jag ju hur bråttom som helst, hinner varken med frukost eller att tvätta håret - får göra en "katt-tvätt".Och varje morgon är det likadant! Tror att jag ska hinna men det gör jag ju inte. Måste skärpa mig! Men jag ääälskar min säng och mina mjuka kuddar och mitt varma täcke. Favvo platsen i lägenheten. Hade varit ännu trevligare om det funnits en söt pojke i den oxå!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards