Alla inlägg den 29 december 2006

Av Jossan - 29 december 2006 13:32

I väntrummet sitter en kille ~20 och pratar högt i mobilen. Alla är redan nervösa och blir än mer stressade. Sjuksköterska ~35 kommer fram.Sjuksköterskan: Du får inte prata i mobilen här.(Killen ignorerar henne.)Sjuksköterskan: Hallå, du får stänga av den där.Killen: Jag ska bara prata klart...Sjuksköterskan: Nej, stäng av nu, eller gå härifrån!Killen: MEN VAFAN! Vi har alla klamydia, det är inte så att det förvärras av lite strålning!Killen inser att han precis har avslöjat sig, blir lite röd och går ut.

Av Jossan - 29 december 2006 12:46

Nyårsfirandet har för mig alltid varit en av årets höjdpunkt. Jag älskar att få klä upp mig med extra mycket glitter & glamour och bjuda mina vänner på god mat.Tyvärr infinner sig inte samma känsla när man är nybliven singel. Just nu tänker jag bara på att jag inte kommar att ha någon att pussa på vid tolvslaget. *ha* Stackars väninnan Lisa ligger dåligt till - jag kommer väl att gå lös på henne istället. *ha**måste kramas o pussas på nyår!*Nu har vårt nyårsfestsällskap krymt ytterligare. Nu är det endast jag plus två väninnor som ska laga middag och äta ihop. Vid 22.00 drar vi vidare till restaurangen där ena väninnans man spelar. Jag tror att vi kommer att få en mysig afton trots allt. Plus att det ges chans till mingel! *singel-mingel-pingla*

Av Jossan - 29 december 2006 09:45

Herregud, läste precis på aftonblandet.se att Helge Fossmo (ni vet Knutby-pastorn) har förlovat sig i fängelset! Va fan!? Är det så man ska göra? Ha ihjäl två män/fruar och åka i fängelse för att någon ska vilja gifta sig med en? Och vad är det för stolpskott till kvinna som fallit för denne man? Tydligen en 30 årig flerbarnsmamma som bor i en liten ort i Skåne."– Hon sa att han är allt för henne och att han verkligen förstår henne.Den 30-åriga flerbarnsmamman från Skåne besökte rättegångarna. – Det var inte för hans skull, men jag anser att Helge är felaktigt dömd, säger hon. Med tiden utvecklades brevkontakterna till ett kärleksförhållande mellan kvinnan och Helge Fossmo. Det blev allt fler brev och telefonsamtal mellan dem. Hon började också besöka honom på anstalten.I höstas lämnade hon sin dåvarande man. Och i förrgår, vid sitt femte besök på Kumlaanstalten, förlovade paret sig." (från aftonbladet.se)*Suck* Vilka korkade funtimmer det finns...

Av Jossan - 29 december 2006 09:33

Fick igår höra en låt som man verkligen blir glad av. Swing, jazzTHE MUSIC GOES ROUND AND ROUNDTommy DorseyI blow thru hereThe music goes 'round and aroundWhoa-ho-ho-ho-ho-hoAnd it comes out hereI push the first valve downThe music goes down and aroundWhoa-ho-ho-ho-ho-hoAnd it comes out hereI push the middle valve downThe music goes down around belowBelow, below, deedle-dee-ho-ho-hoListen to the jazz come outI push the other valve downThe music goes 'round and aroundWhoa-ho-ho-ho-ho-hoAnd it comes out here

Av Jossan - 29 december 2006 09:19

Ugh.Idag ska exet komma och hälsa på sina katter. Känns lite jobbigt. Hoppas bara att känslan av att bli träffad av en boxhandske i mellangärdet inte infinner sig när jag ser honom. Hoppas oxå att han inte börjar ställa en massa jobbiga frågor om jag träffar någon osv. Hoppas bara att vi kan hålla det civiliserat utan att börja bråka. Hörde föresten från "musikern" igår att han aldrig gillat mitt ex....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards