Direktlänk till inlägg 23 december 2007

Juljul och fredagsfest

Av Jossan - 23 december 2007 16:21

Ja...då hade man semester och i morgon är det tydligen julafton.

Huy vad tiden går.

D firar jul idag med kidsen och imorgon ska han sitta ensam. Jag sa att han kunde få fira med mig o min familj, men han tyckte att det var för tidigt.

Visst håller jag med om det, inte direkt den ideala situationen att träffa sin partners föräldrar o släkt för första gången på julafton

Men det känns ändå lite tråkigt att han ska sitta själv i morgon när jag myser med min familj och har det bra.


I fredags träffade jag Flygvärdinnan, vi skulle egentligen bara ta något glas vin eftersom hon skulle köra hem till sina föräldrar på Jylland på lördagen.

Men icke.

Koi har ju fått ytterligare två våningar, en med en bar och en med en loungedel. Himla trevligt, lite "hemma-hos" känsla.

Så, vi var tvugna att gå dit.

Men innan vi gick till Koi, skuttade vi över till Torso Twisted som skulle ha jul-avslutning, vilket betydde mer rimliga priser i baren. (49 istället för 69 för ett glas vin) När vi satt oss i baren kommer det fram en kille och börjar prata med mig. Lustigt nog (eftersom han först inte kände igen mig) var det samma kille som stötte på mig på Restaurang Strand för nån månad sen och som jag sedan försökte att tussa ihop med Flygvärdinnan (Ni kan läsa om det här).

Killen undrade om vi ville vara med på deras nyårsfest som de skulle hålla på Strand...1000:- per skalle. Jag som inte hört hela konversationen vände mig till Flygvärdinnan och frågade om killen var dum i huvudet eftersom jag trodde att han ville att vi skulle följa med nu till ett ställe där de skulle ha 1000:- i inträde.

Undrar vem det egentligen är som är dum i huvudet.


På Koi sprang vi givetvis på D´s kompisar. (som alltid när jag är ute....hrmm undrar om han skickar ut dem för att hålla koll på mig *haha*)

Efter Koi gick vi till Centiliter & Gram där vi träffade Christer. Flygvärdinnan tjatade om att vi skulle gå till Etagé så det gjorde vi och stannade där tills de stängde kl 05.

Etagé hade jag en söt pojke i släptåg, någon Toddy, Teddy eller Toby....åååh, klarar inte av det här med smeknamn. Han kände tydligen Malin och Flygvärdinnan visste vem han var för han är Dj och spelar tydligen lite varstanns.

Nåja, jag är ju inte längre tillgänglig på marknaden, om man säger så. Varför blir man plötsligt så intressant när man inte längre är singel?


Nu blir det i alla fall några lugna dagar innan den 25:e.....då blir det ju utgång igen.

Tjohoo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan - 22 maj 2008 09:50

Hej hej! Tack, ni som har saknat mig. Men just nu känns det som om den här bloggen har gjort sitt. Det har varit en rolig tid att skriva och jag kan fortfarande läsa om vissa inlägg och skratta. Det är inte helt osannolikt att jag kommer att start...

Av Jossan - 29 april 2008 17:15

Jag har hållt mig undan "bloggvärlden" ett litet tag. Inom loppet av en kort period blev min äldsta väninnans mamma och även min brorson svårt sjuka. Jag kände att jag varken hade ork eller vilja att blogga.  Min värld och mina "bekymmer" kändes hel...

Av Jossan - 11 april 2008 12:02

Känns inte längre meningsfullt att blogga.......

Av Jossan - 10 april 2008 12:10

Just nu känner jag mig osynlig och inte värd ett skit. Åter igen en arbetsgivare som struntat i att meddela mig om jag fått tjänsten eller ej fastän jag varit på intervju och blivit lovad att de skulle höra av sig.   Sedan ligger min älskade brorson ...

Av Jossan - 28 mars 2008 12:08

Följande stod idag att läsa på Aftonbladet.se angående det uppmärksammade fallet "Louise". "Pappan i Vetlanda dömdes till rättspsykiatrisk vård för hundratals samlag med sin minderåriga dotter. Nu har kommunen beslutat att pappan även i fortsättning...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards