Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Jossan - 4 oktober 2007 15:58

Tyckte att låten gör sig passande inför helgen.

Videon är signerat mitt ex.

Av Jossan - 4 oktober 2007 15:44

Shoohooo!

Nu jävlar har jag flow på jobbet.

Fattar inte vad som hänt men igår och idag har allt bara flytit på skitbra för mig. Förra veckan var skrik-panik-och-kaos....men nu har jag lyckats skriva ihop 4 skrivelser till arbetsutskottets sammanträde på onsdag.

Jävligt bra jobbat! Om allt går som det ska så får jag 2 placeringar förlängda och 2 "nya" ungdomar placerade. Dessutom är en jävligt jobbig utredning klar och ska bara kommuniceras, vilket känns lite småjobbigt eftersom jag vet att vederbörande kommer att flyga i taket.

Nåja, jag känner mig löjligt mallig och tillfreds med mig själv just nu.


Av Jossan - 4 oktober 2007 11:56

Fick precis reda på att de ska dra upp halva mitt parkettgolv i lägenheten i morgon. Passar ju fint till att jag bjudit hem mamma för en myskväll då.

Men vi reder oss säkert, vi får väl stanna ute på stan lite längre med god mat i stället för att sitta hemma o glo på tv.

*myser*


Ovido - Quiz & Flashcards