Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Jossan - 16 oktober 2007 14:36

....så består hela mitt vardagsrumsgolv nu endast av betong!

Hela golvet är utrivet.

Undrar ifall de har slängt det i kanalen?

Så ska det se ut i en veckas tid till....sedan får jag förhoppningsvis nytt golv i nästa vecka. Har bett om ett lackat ekgolv....hade oljat innan men vem f-n har de (jag) tänkt ska olja det där golvet en gång om året?

Nä, så tur i oturen så får jag nu nytt golv.

Förhoppningsvis utan hål (som mitt förra hade, där klantiga hantverkare hade tappat sina verktyg) och som jag slipper att olja!

Av Jossan - 16 oktober 2007 14:32

Vem kan motstå följande sms:  

"Vad sägs om att hämta grejor hos dig, sen kyla ner oss med en blåsig promenad och bli lite frusna för att få en anledning till att ta en varm kopp choklad mit rom und schlagsahne, ett par goda smörgåsar toppat av ett varmt bad i jacuzzin.....?"



Av Jossan - 16 oktober 2007 12:45

Ugh, bara en kvart kvar av lunchen.

Sitter och slösurfar lite.

Kollar upp lite om Victoriateatern....jag och D ska dit på torsdag och kolla på Andi Almqvists releasekonsert. Kan bli roligt. Jag har endast sett när han spelat med Richard Lindgren, som förövrigt spelar samma kväll på "Bullen". Så då kan man kanske göra två flugor på smällen.....hehe.

Victoriateatern är himla mysig....dit får man oftast ta med sig en liten picnick korg och egen dricka. Får se vad vi kan plocka ihop.

Usch, nu har jag två asjobbiga samarbetssamtal framför mig. Ingen av männen i paren vill egentligen vara med och prata. Konstigt att det oftast är så. Konstigt också att det oftast är kvinnorna som lämnat männen. Männen verkar lendast ämnar ett förhållande om de har träffat någon annan.

Konstigt, sa Bull. Konstigt, sa Bill


Ovido - Quiz & Flashcards