Alla inlägg den 21 november 2006

Av Jossan - 21 november 2006 22:03

Har precis kommit hem...lämnade hemmet vid 07:30 och kom inte hem förän nu vid 21:30. Har bara käkat mackor hela dagen och var ashungrig när jag kom hem. Orkade inte ställa mig och laga någon kulinarisk måltid så det fick bli vad som fanns i kylskåpet - falukorv och pulvermos (ja moset fanns ju inte i kylskåpet....)Korven fick en helt konstig nästan bränd yta av IKNEA (ikea) teflonjärnet och moset blev lite sådär halvlöst. Men är man vrålhungrig så är man inte så kräsen - det smakade faktiskt helt ok. Ojdå...glömde grönsakerna. Fast senap o ketchup kanske räknas dit?

Av Jossan - 21 november 2006 13:17

Har hittat världens sötaste Kavaj på Lindex. Tyckte att 36:an var liiite för stor så jag har letat runt som en galning efter en 34:a i alla Lindex-affärer som har kommit i min väg. Idag visar det sig, när jag är på Lindex på Mobilia, att kavajen inte görs i storlek 34:a....*smart* Kanske ska kolla upp all fakta innan man rusar iväg och letar efter något. Nåja, ska i alla fall se till att köpa den där 36:an nu... så vida den inte är slutsåld vid detta laget. *he*

Av Jossan - 21 november 2006 13:14

Idag blir det i alla fall träning efter jobb. En väninna har tydligen skaffat kort på samma ställe som jag så nu får jag sällskap oxå! *jippi*Sen bär det av hem till en annan väninna och pussa på hennes lilla dotter. Och sist men inte minst blir det tre timmars ideelt arbete på BRIS. Se! jag har inga problem med att fylla mina dagar! Vad var det egentligen jag gnällde om i förra veckan?

Av Jossan - 21 november 2006 13:09

Har idag varit på en föreläsning om Autism...oxå jätteintressant. Pratade lite igår med chefen angående mitt vik. Nu är det tydligen mellan 80 - 90 st sökanden på tjänsten, fast många är helt gröna vilket känns bra. Tyvärr är där en som sökte vikariatet förra omgången som tydligen var "välmeriterad" enligt chefen och som har sökt nu igen när det är en fast tjänst. Chefen frågade även mig ifall jag kunde tänka mig att förlänga mitt vikariat eftersom det går ut i januari, om det var så att de inte han klart med att anställa någon. Känns inte så speciellt kul, även om hon la till att det lika väl kunde bli jag som fick tjänsten i slutändan. Just nu ser det ganska så mörkt ut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards