Alla inlägg den 22 november 2006

Av Jossan - 22 november 2006 16:48

Något som man däremot kan klaga på är att H&M inte har några manliga modeller i sin jul-underklädesreklam.Hit med lite manligt ögongodis!!

Av Jossan - 22 november 2006 16:41

Åter igen samma gnäll från sk feminister. I dag är det Schyman och Fi som gnäller på H&M´s jul-underklädesreklam. Samma visa varje år! Har de inte lärt sig att det inte lönar sig att hetsa upp sig över det här? H&M får ju en massa gratisreklam bara. Jag tycker att hela grejen är störtlöjlig. Varför ge sig på H&M? Ge er på porrmagasinen eller Slitz eller Moore. Inte för att jag bryr mig speciellt mycket om dessa magasin, de fyller säkert någon funktion för någon ensam stackare och de korkade budarna får lite cash så att de har råd att köpa senaste Gucci väskan och få springa på kändisparty i ett halvår. Dessutom har H&M i år valt en 42 årig kvinna som modell för deras underkläder. Vad finns det överhuvudtaget att gnälla på?

Av Jossan - 22 november 2006 12:53

Sen jag har bestämt mig för att mina utslag beror på mjölkallergi så tycker jag att det kliar över allt på mig. Har precis ätit lunch med både grädde o ost i såsen. Inbillar mig även att jag har ont i magen och att den känns uppblåst. Känner jag mig nästan inte lite svimfärdig också?Fast det kan i och för sig bero på att jag slarvar med min medicin för IBS (känslig tarm) och inte är så duktig på att gå på toaletten. Såja, nu fick ni veta mer än ni ville! *haha*

Av Jossan - 22 november 2006 12:51

Längtar efter att mins skor från Ellos ska dimpa ner i brevlådan. Hade velat ha dem till helgen - ska på tjejmiddag! *jippi* Förhoppningsvis blir det utgång efteråt.

Av Jossan - 22 november 2006 09:09

Jag har ju ett tag i ca 1,5 år haft återkommande utslag lite var stanns på kroppen som har kliat så jag tror att jag ska bli tokig. Ett tag trodde jag att det var ex sambons katter, sen trodde jag att det berodde på B-vitaminerna jag äter, sen skyllde jag på att jag inte smörjde in mig riktigt efter att jag hade duschat, sen anklagade jag vintern och kylan och när sommaren kom skyllde jag på pollen - eftersom det trotts allt slutar att klia när jag tar en allergitablett. Vänninan som jag var och tränade med igår - vi både styrketränade och simmade! - tittade på mina utslag på armen och konstaterade ganska enkelt: "Är du mjölkallergiker?". Hennes pappa är tydligen det och får samma utslag på kroppen. Så nu tänkte jag sluta med mjölkprodukter ett tag och se ifall det bli bättre.

Av Jossan - 22 november 2006 08:45

Vad är egentligen uppe med män och långt blondt hår? Under den senaste veckan har jag varit med om att folk har tutat och ibland till och med vinkat åt mig. Fastän jag har mössa och ful vinterjacka. Den enda slutsatsen jag kan dra är att det är mitt långa blonda hår som de ser. För det var minsann ingen som tutade på mig innan när jag hade kort hår (ok, när man har kjol så är det kanske en annan sak)Ja, jag antar att man får ta tillfället i akt och njuta av uppmärksamheten!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards