Alla inlägg den 27 november 2006

;)

Av Jossan - 27 november 2006 14:03

Säkert 25 pers har sökt på ordet "Nyårsklänning" och hamnat på min blogg....vad snopna de måste blivit....*he*

Av Jossan - 27 november 2006 10:54

Planerar ni att köpa nya jeans eller andra sk. märkeskläder så bege er till Svedala! Där ligger en stor butik som heter "Swedala quality outlet". Priserna på deras kläder ligger ca 30-70 % under butikspriserna. Ett par Levi´s för ca 399:- är väl helt ok. Andra märken som "Koola Anna", "Miss Sixty", "Whyred","Killah","SVEA" osv finns oxå. Jag kollade in en t-shirt som det stod "I´m single" på, men jag hängde tillbaka den. Någon stolthet får man väl ha! http://www.swedalaoutlet.se

Av Jossan - 27 november 2006 09:52

Hrm...sitter och läser lite om olika skidorter. Fasen, förr åkte jag alltid skidor minst en gång om året. Nu är det säkert 4 år sen jag åkte sist. Mamma och pappa ska åka iväg i mars tror jag och de har frågat mig ifall jag vill följa med. Visst blir jag jättesugen, men samtidigt känns det som om jag skulle vara västa looosern som åker med mina föräldrar på semester. Va? Har du inga vänner som du kan åka med? Det är en sak med en minisemester över en helg, men en hel vecka! Undrar om vi inte skulle döda varandra efter några dagar i samma "hütte". Fast jag skulle ju kunna bo i ett eget rum. Ugh...det är inte lätt att plötsligt vara singel igen.

Av Jossan - 27 november 2006 09:43

....Bridget Jones Dagbok...den gick på danska kanal 2. Alltså, vad jag känner igen mig i Bridget! Jag är lika knasig, naiv och har en förmåga att inte alltid koppla in hjärnan innan jag öppnar munnen. Tyvärr har jag dock inte två män som fajtas över min gunst.

Av Jossan - 27 november 2006 09:36

Hittade en tröst-rubrik i Aftonbladet idag. "Barnlösa är lyckligast. Tvärtemot vad många tror är det inte barnen som skänker oss den högsta lyckan. Barnlösa par är tio procent lyckligare än par med barn, enligt University of Ulster i Belfast. Men lyckligast av alla är singlarna, som har minst bekymmer för ekonomin. För att öka sin lycka kan man gå till kyrkan eller annan helgedom. Generellt främjas lyckan av god ekonomi och hälsa, skriver dagstidningen The Independent."Just nu känns det ganska så gott att läsa en sådan artikel. Å andra sidan tror jag inte ett smack på att singlar skulle vara lyckligare människor än de med familj. Visst att en familj har mer att bråka om och fler problem än en ensam människa, men hur kul är det på en skala att vara ensam? OK, jag vet att vara singel inte är lika med att vara ensam - för jag är nog den minst ensamma personen i världen. (Nja kanske inte riktigt, men you get the point!) Nä, jag tror inte att människan är skapad för att vara ensam. Jag vill i alla fall dela mitt liv med en annan människa.Sen om det blir barn eller ej får tiden utvisa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards