Alla inlägg den 29 november 2006

Av Jossan - 29 november 2006 23:18

Det är inte ofta jag skriver så här sent på kvällen. Men jag har haft en jävligt tuff kväll om man så får säga. I alla fall för att vara Jossan.Exsambon kom hit för första gången på en månad. Usch....så fin han var. Han påminnde mig om alla goda stunder vi har haft tillsammans. När han hade gått fick jag så ont i själen, i hjärtat att jag trodde att jag skulle gå i sönder. Hur länge ska man känna det här?Jag vet att det som hänt är det bästa för oss. Det finns inget alternativ!Men, varför gör det då så himla ont? (Stenbrott, KENT)Låt mig gå i bitarJag har gjort nåt så dåligt igenLåt mig ha ontLåt mig skrika färdigttills bröstkorgen är tomLåt mig spricka sönderdet har jag verkligen förtjänathallå, hallålåt mig vara dumdet blir din tur om en liten stundJag är, är jag?, Jag ärinte gjord av stenVad är farväl? vad ärinte gjort av sten?Jag ska fatta mig kortJag ångrar allt, jag ångrar allting ontJag har skrikit färdigtoch bröstkorgen är tom…Såg du jag sprack sönderKan du få min bitar på platsHallå, HallåHar du blivit stum?Var jag verkligen så dum?Jag är, är jag?, Jag ärInte gjord av stenVad är farväl, vad är Inte gjort av sten

Av Jossan - 29 november 2006 13:02

I går fick jag dessutom mitt paket från Ellos.Jippi! Tröjan var helt ok, lite stor och lite sämre kvalitet än vad jag hade väntat mig. Stövletterna var ursnygga! Och dessutom mycket högre än vad jag hade förväntat mig - vilket var en glad överraskning för en liten skit som mig. *hihi* De är kanske liiiite för stora, men en halvsula ordnar det på ett kick. Fan vad kul det är att shoppa online! Inte bra för Jossans ekonomi.

Av Jossan - 29 november 2006 12:51

I går var jag med tidigare nämnd väinnna och shoppade loss på Willy´s. Först sprang vi in på "billighets-butiken" bredvid och jag lyckades shoppa ett par svarta och "håriga" moonboots + ett par söta sommar skor för sammanlagt 150:-. Inte illa va? Så nu mamma o pappa kan jag följa med till Österrike för nu har jag vinterskor! Två timmar senare var vi på väg hem - efter att ha tappat bort varandra två gånger på Willy´s (thank god för mobiltelefonen!) så ringde väninnans mobil. Jag hörde bara (givetvis) vas väninnan svarade och jag förstod att det kunde handla om ett nytt jobb för henne. Hon berättar lite om vad hon gjort tidigare och säger att hon förstår om mannen i telefonen tycker att det är konstigt att Arbesförmedlingen anvisar henne detta jobbet eftersom hon har en jur.kand Efter ett tag börjar hon skratta och gestikulera och säger "nä, jag har inga piercings" och säger sedan att de kan träffas om ca 45 minuter. Det visar sig vara en känd journalist som precis har råkat ut för en trafikolycka och därför behöver en "assistent" som kan hjälpa honom med diverse saker. Anledningen till att han frågade om just piercings var att han inte stod ut att arbeta med någon som skulle ha ansiktet fullt av det.Väninnan skickade ett mail idag och berättade att hon fick jobbet. Skoj!

Av Jossan - 29 november 2006 12:45

I måndags var jag och tränade med min väninna. Först tränade vi styrketräning och lite kondition och sen simmade vi. På den simhallen där vi tränar kan man låsa in sina saker i ett skåp med hjälp av ett hänglås. Nycklen till hänglåset har man sen i ett gummiband runt foten medans man simmar. Min väninna kom dock på den otoligt smarta idén att sätta fast nyckel-gummibandet i bikini-bh-bandet istället för om foten - "för så gör man när man är vuxen". Detta resulterade givetvis i att hon tappade nyckeln på den djupaste delen i bassängen när hon dök från kanten...Ingen av oss vågade dyka ner för att hämta nyckeln...jag skyllde på att jag bär linser....så badvakten fick rycka tag i någon stackars badgäst och be honom dyka ner efter nyckeln.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards