Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Jossan - 10 juli 2007 15:03

- att vakna alldeles för sent


- upptäcka att mjölken är sur, efter att man hällt ner den i téet


- bussar som inte kommer när de ska


- folk som promenerar på cykelbanan


- små flygfä som fastnar i läppglanset


- folk som inte vet hur de ska använda biljettmaskinerna men står och blockerar hela maskinen medans de försöker luska ut hur de ska gå tillväga (istället för att fråga om hjälp)


- folk som när de står framför en i kaffekön vänder sig om och försöker att fixera en med blicken, men misslyckas eftersom personen i fråga är dängfull, och frågar: "Du jag är så jävla full...kom precis hem från Köpenhamn.....jag har inga pengar på min mobil....har du en mobil jag kan låna för att ringa ett samtal?"

Öööhhh...skulle ine tro det!


- folk som lyssnar på höööööög musik på sin ipod i tåget så att jag som sitter i slutet av vagnen till och med hör när artisten sjunger falskt


- folk som pratar i mobiltelefon och avhandlar diverse känsliga ämnen som "jag har precis gjort ett graviditetstest" till "jag tror att hennes kille är otrogen". 


- tågset som är felvända så att man får sitta baklänges hela resan


- konstiga brickbord som sitter fast i stolsryggen framför en som man är livrädd för att de ska fällas ihop eller trilla ner i golvet när man väl satt kaffemuggen på brickan.


Kort sagt, jag är ingen morgonmänniska

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards