Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Jossan - 19 juli 2007 12:51

Var och tränade innan lunch idag och i omklädesrummet stötte jag på en av mina klienter.

Ugh, kändes inte alls roligt att stå där naken framför henne.

Nu känns det precis som om hon har ett konstigt övertag, "Ha ha, jag har ändå sett dig naken."

Jag menar, hur många får chansen att se sin socialsekreterare utan kläder?

Av Jossan - 19 juli 2007 08:55

Förlåt Carib Creol, men jag har hittat ett nytt favorit hak.

Debaser vid Folkets Park har blivit mitt nya vattenhål. Bra musik - mycket punk, rock och hårdrock (right up my ally) bra priser, men tyvärr för få sittplatser. Sofforna ser väldigt posh ut, men det är otroligt obekvämt att sitta på rad och försöka att prata med sitt sällskap. Man ser/blir med andra ord ett kutryggat mongo.


Tyckte oxå att det var alldeles för få rockpojkar på stället...fast de kanske kryper ur sina hålor efter klockan 23.

Jag var ju tvungen att gå till jobb i morse så jag fick ju gå hem i rimlig tid igår.


Men Carib, misströsta inte, ni har fortfarande de trevligaste och sötaste sniglarna i baren och den godaste maten!

Av Jossan - 19 juli 2007 08:50

ÄNTLIGEN!!! (á la Gert Fylking)


KENT släpper snart ett nytt album med titeln Tillbaka till samtiden.


I just can´t wait!

Tyvärr kommer de inte att spela i Malmö, men däremot i Köpenhamn senare i november.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards