Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Jossan - 18 juli 2007 16:03

Ugh...det är bara onsdag och jag längtar redan till helgen.

Jag har i helgen njutit av att träffa mina vänner och dricka lite vin, ta ett nattdopp i havet (och trilla o slå sig halft fördärvad...om ni åker till Västra Hamnen så gå ALDRIG på våt betong som är täckt med alger - använd stegen!) åka upp en tur till Halmstad för att hälsa på ytterligare en vän, spendera söndagen i hennes trädgård genom att bara sola och spela backgammon, dra iväg helt otippat till Debaser efter att kommit hem från Halmstad (förlåt alla ni andra gäster på Debban i söndagskväll ifall ni tyckte att det var några som tog lite för stor plats, det kan ha varit vi och vi kommer tyvärr att göra det igen).


Har redan börjat att planera kommande helg. På fredag ska jag åka till Helsingborg för att käka middag med ett ex, ska bli himla kul att träffa honom igen eftersom jag inte har sett honom på snart 3 år.

På lördag blir det ev. fika med okänd snygging och på kvällen blir det ev grillning på "min" takterass med utgång till Debban (sorry!).


Ugh, jag vill ha semester!

Av Jossan - 18 juli 2007 11:31

Jag har länge hävdat att onsdagarna är de bästa dagar som finns att gå ut på i Malmö och detta gäller givetvis även under sommaren.


I dag har turen kommit till Plocke Pinn som har två grymma klubbar som huserar varannan onsdag. (Alla sommarklubbar på Plockepinn har dessutom gratis inträde)

Klubb Turbo med  Discobelles Kristian (min kusse) och Martin är värdar för sommarklubben som kommer ställa till dansgolv med sommarblogghits.


Klubb Festa Mysa Maila
Hanna Ahh, Heavenly Joakim och Margret Atladottir bjuder in till  80-talsfynd, disco och och postpunkindiebloggtechnoanthems. 

Av Jossan - 18 juli 2007 10:21

Läste i dagens tidning att Linda Rosing aka Bionda och Fadde D ska ge sig ut på en turné tillsammans med Brinkenstjärna.

 "The bitch tour" , är det intelligenta namnet på turnén.

Linda ska sjunga några låtar, hennes debut som sångfågel i höstas fick ett minst sagt svalt mottagande och hennes platta sågades längs med fotknölarna. Vad Fadde ska göra under turnén är det inte riktigt någon som vet...kanske försöker han sig på en karriär som stå-uppare och drar några skämt om hans och Lindas off and on förhållande, eller så ska han kanske agera livvakt åt Linda för att hålla tafsande 17 åringar borta.

Snart på en Harrys pub nära dig....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards