Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Jossan - 12 juli 2007 11:37

Heehee!

Chefen kom just in på mitt rum och sa att hon hade haft fel angående friskvården.

Tydligen finns det ngt EU direktiv som säger att man måste behandla alla anställda lika, vilket innebär att även jag har rätt till friskvård....vilket i sin tur betyder att jag kan få köpa det där gymkortet för 200 pix.

Chefen skulle genast maila mina uppgifter ner till gymmet och se till så att de ordnar ett kort till mig.

Good aye!

Har en mycket bra chef.......

Av Jossan - 12 juli 2007 10:29

Blev precis mäkta förvånad.

Fick ett meddelande på msn av min väninna juristen som för tillfälllet ska befinna sig i Palestina.

Vilket hon tydligen inte gör.

Det visar sig att när hon väl kom till Israel så ville de inte släppa in henne i landet. De hänvisade henne till att hennes visum hade gått ut. Vilket är fullkomligt bullshit.

Tydligen vill Israel inte släppa in hjälparbetare till Palestina.

Jävla stasi fasoner.

Så väninnan fick fint finna sig i att tillbringa 24 timmar i fängelse och sedan bli deporterad.

Härligt när man försöker att dra sitt strå till stacken för att göra världen en bättre plats att leva på.

Av Jossan - 12 juli 2007 10:15

Skit oxå!

Pratade precis med chefen ang gymkort på det lokala gymmet. Anställda inom kommunen betalar endast 200:- för ett år (annars 1200:-).

Men, eftersom jag endast är vikarie får jag inte samma förmån.

Fan fan fan....men att jobba här i ett år passar kommunen......*gggrrrr*


Skit samma, jag tänker ändå gå och fixa mig ett kort.

Tänker flexa ut under dagen och gå och träna.

Det kan de ha.

Jag jobbar ju för fasen 45 min längre än alla andra, kommer tidigare och går i princip sist alla dagar.


Av Jossan - 12 juli 2007 08:47

Hehe...gjorde precis ett IQ test som jag hittade inne på kärlekssdravels blogg.

Nu är ju dessa test inte speciellt tillförlitliga, men det kändes ändå rätt så bra att man inte hamnade under 90 strecket.

Det som jag blev mest förvånad över var att jag tydligen hade rätt så bra på matematikdelen.....jag som har en 2:a i matte ;)

Delen med frågor rörande ordförråd hade jag bäst på...vilket inte är så konstigt med tanke på hur mycket jag läser. (ja, jag vet att jag stavar och skriver som en kratta, men då skulle ni sett hur kass jag var i högstadiet när jag avskydde att läsa böcker).


 Gör testet här

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards