Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Jossan - 6 januari 2008 21:26

Såja, tyckte att det var dax för en förändring här på bloggen.

Nu tycker jag att bloggen ser lite vuxnare och lugnare ut.

Får se om det kan ha någon inverkan på mig också.....

Av Jossan - 6 januari 2008 20:59

Jag känner att jag bara måste hjälpa min vän Anna i hennes sökande efter sanningen. Det handlar om Clint Eastwood och en legendarisk intervju, frågan är bara om intervjun någonsin ägt rum.

Anna och hennes vänner och till och med jag är övertygade om att vi sett denna intervju.

Läs hennes blogginlägg och om ni kan sprida något ljus över den här frågan så snälla berätta!


http://annat.bloggagratis.se/2008/01/05/435278-konspirationsteorier/

Av Jossan - 6 januari 2008 15:42

Satt och slökollade lite på MTV när de visar en video med bandet "30 Seconds To Mars" när jag upptäcker att sötnosen Jared Leto är deras sångare.

Ni vet det där killen som var med i serien, "Mitt så kallade liv" på 90-talet med Clair Danes. Åååhh, jag minns att jag tyckte att han var så himla snygg.


30 seconds to mars gör i alla fall lättlyssnad rock och jag måste erkänna att jag gillar det. Deras låt "The Kill" är rikigt bra.



Av Jossan - 6 januari 2008 15:36

I fredags såg jag en jättebra serie som heter Damages med bla Glenn Close och Ted Danson.

Sååå himla spännande! Serien börjar med att en tjej, Ellen, hittas vandrande på gatan alldeles nedblodad. Hon blir tagen av polisen till ett förhörsrum för att få reda på vad som hänt, men hon vägrar att prata. Sedan får man se tillbakablickar om vad som hänt innan. Ellen är en nyexaminerad advokat som börjar arbeta på en advokatfirma där Glenn Close är chef. Close driver ett fall mot en mäktig affärsman och snart är Ellen indragen i intrigerna.

Serien visas på torsdagar kl 21:00 (jag antar att jag såg reprisen av de två första avsnitten i fredags).

http://www.hewesassociates.com/



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards