Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Jossan - 31 januari 2008 13:34

Vaknade i natt vid 02 tiden av att det dunkade och värktenågot fruktansvärt i vänster öra.

Amen, va fan?

Skulle jag palla att sitta på tåget i 6 timmar och sedan ha två möten?

Försökte att somna om men det var lönlöst och jag misstänkte att jag hade fått öroninflammation.

Gick upp och proppade i mig några alvedon och försökte att sova lite till innan jag var tvungen att gå upp.

En halvtimme senare var värken faktiskt borta och 05:14 tog jag tåget mot Filipstad.


Vid 12 tiden hade jag kommit till Nykroppa där jag väntade på en taxi som skulle ta mig till Filipstad. Dock hade jag inte räknat med att det skulle vara snö i värmland och så där stod jag i mina tygsneakers som jag köpt i Dubai och frös om fötterna.  


Möte-hotellvistelse-dålig entrecote-cheezeballs och vin-sova-härlig hotellfrukost.


Eftersom jag hade längre stopp på vägen hem, både i Kristinehamn och i Hallsberg passade jag på att göra lite stadsvandring som givetvis slutade i shoppingorgie. Eftersom jag frös om fötterna köpte jag mig ett par känger med ludd inuti som var på 70 % rea och därför kostade endast 190:- Vilket fynd! Köpte även en grå klänning med puff ärmar, en stickad lila bomullsklänning med polokrage, en stickad grå och blå-randig tröja och vita nätstrumpbyxor. Allt på rea!


Fredagskvällen spenderades hemma hos föräldrarna med god mat och vin. Pappa var förkyld men hade ändå sinnesnärvaro nog för att muttra om "När kommer vi att få träffa D då?"

Jaja, ni kommer att få träffa honom innan bröllopet.....haha


I lördags träffade jag Sus från min tid i Skumby och vi käkade brunch på Metro. Trevligt trevligt och jag ska snart åka upp till Stömstad och hälsa på henne.

Kvällen spenderades hemma hos min bror och hans lilla familj. Lillkillen kan numer krypa och storkillen har lärt sig att säga Jossan.

Han sa dessutom: Jossan sova själv på soffan. Jag vet inte om han ville att jag skulle sova över eller om han menade att han kom ihåg att jag har sovit där en gång när jag var utelåst, men detta var för 1,5 år sen...

Vi åt hemmalagade hamburgare och till efterrätt blev det varm frukt med hemlagad chokladglas - mums!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards