Alla inlägg den 1 januari 2007

Av Jossan - 1 januari 2007 17:30

Jag hade en supertrevlig kväll med två mycket goda vänner. Maten blev underbar! Till förrätt hade vi hummersoppa som jag kokat ihop. Tyvärr lyckades jag glömma hummerköttet hemma i kylskåpet...och dessutom "koka över" soppan när jag skulle värma den, så vi fick bara en munfull var - men den var god!Varmrätten var perfekt rosastekt lamm tillsammans med en svamprisotto och en sallad med smulad chévre. *smask*Efterrätten var en vit chokladpannacotta tillsammans med blåbär.Helt perfekt! Efter att ha gått igenom 5 skivor med 80-talsmusik gick vi till restaurangen där ena väninnans man skulle spela. Tog med oss en flaska skumpa som vi öppnade utanför vid 12-slaget. Hittade tyvärr ingen prins att pussa på så mina väninnor fick ställa upp. Jag fick dock en massa komplimanger för min klänning och blev till och med bjuden på en shot av en annan tjej! Det ni!Idag försöker jag bara så smått bli människa igen.Tur att det bara är nyår en gång om året och att det är 364 dagar kvar tills nästa.

Ovido - Quiz & Flashcards