Alla inlägg den 3 januari 2007

Av Jossan - 3 januari 2007 17:22

Var hos passpolisen.Det tog ca 3 minuter.Fick stå mot ngn fånig skärm när de fotograferade mig med en komstig apparat.Fick skriva min signatur.Fick sedan se hur mitt pass skulle se ut.Jag ser helt ding ut på fotot och namnteckningen känner jag knappt igen. För detta betalade jag 400:- ...fick ett kvitto som jag absolut inte får slarva bort.....inte konstigt att jag känner mig lurad.

Av Jossan - 3 januari 2007 13:45

....ska jag nog göra följande:* gå till polisstationen och fixa nytt pass* boka resan * laga någon smarrig middag* kolla på repetitionen för "Festen" (ant ensam)* kanske gå till älsklingsbaren och ta en drinkLåter som en mycket trevlig kväll tycker jag.

Av Jossan - 3 januari 2007 13:41

...utspelades mellan mina föräldrar:Mamma: "Jag förstår inte varför XXX kommer hit när du inte är hemma". Pappa: "Vad gjorde han då?"Mamma: "Ja, han ringde på och pussade mig gott nytt år".Pappa: "Va? Kommer han hit och slickar på dig när jag inte är hemma?"(Observera att mina föräldrar är +55 & +60)

Av Jossan - 3 januari 2007 13:33

Kan man ha avskedsfest för sitt hår?

Av Jossan - 3 januari 2007 13:25

I morgon blir det bye bye blondie för mig. Hoppas att jag inte fegar ur när jag sitter hos frisören.Hårförlägningen ska bort och håret ska färgas mörkt. *spännande*

Av Jossan - 3 januari 2007 10:56

Sitter och försöker att boka en resa till Prag genom internet....men det vill inte funka. Får försöka när jag kommer hem istället. *grr*Trro att det bara är ett billigt reklamtrick "boka på nätet och få siså mycket kronor i rabatt". När man väl försöker så fungerar det inte, utan man måste ringa upp försäljaren och köpa det genom henne - vilket genast blir dyrare. (och inte säger man nej, när man väl har bestämt sig.) Låt i huvudet just nu: Pink "I'm not here for your entertainment"I'm not here for your entertainmentYou don't really want to mess with me tonightJust stop and take a secondI was fine before you walked into my lifeCause you know it's overBefore it beganKeep your drink just give me the money

Av Jossan - 3 januari 2007 09:00

Såg även i tidningen till min stora glädje att min favoritklubb är tillbaka. Spacelab på Vinylbaren. Ses där den 10 januari!

Av Jossan - 3 januari 2007 08:55

Då var det onsdag idag. *suck* har glömt att köpa bröd till fikat. Fast det är ingen annan som har gjort det under juluppehållet så då tycker inte jag att jag i heller behöver göra det. Läste i tidningen idag att Intiman skulle ha en repetitionsföreställning på "Festen" mellan 19-20....ska kanske gå dit, gratis är ju gott! Dagens låt: "Killing me softly" med Fugees"I heard he sang a good song, I heard he had a style, And so I came to see him and listen for a while. And there he was this young boy, stranger to my eyes, Strumming my pain with his fingers, Singing my life with his words, Killing me softly with this song,"

Ovido - Quiz & Flashcards