Alla inlägg den 5 januari 2007

Av Jossan - 5 januari 2007 14:30

"Shout it out loud" KissWell, the night's begun and you want some funDo you think you're gonna find it (think you're gonna findit)You got to treat yourself like number oneDo you need to be reminded (need to be reminded)It doesn't matter what you do or sayJust forget the things that you've been toldWe can't do it any other wayEverybody's got to rock and roll, whoo, oh, ohShout it, shout it, shout it out loud

Av Jossan - 5 januari 2007 12:53

3. Profile Social Worker – Children’s Services *yyyllll* Jag vill jag vill jag vill!Location: Liverpool, North West EnglandSalary range £22,293 - £34, 987“Sonderzahlung” up to £1,000Description This local government employer in Liverpool is looking for 6 Social Workers in various children and family teams, mainly “Safeguarding”. You should be passionate about child protection and able to work with families and other professionals to assure good outcomes for children and young people. We are looking for highly motivated staff with and without experience, a good level of English, driving licence and a willingness to stay in the UK for at least 2 years. Excellent induction and training on offer and teams are friendly and supportive. Career development opportunities for skilled and motivated professionals. Interviews in early March 2007Jobs start May 2007 onwards

Av Jossan - 5 januari 2007 12:44

En patient sa precis till mig att jag såg ännu yngre ut nu när jag hade klippt mig....hon tyckte att jag såg för ung ut för att vara kurator.*grr* Snoriga 17 åringar!

Av Jossan - 5 januari 2007 11:40

Såja, då har man gjort något vettigt idag.Haft ett bra halvakut samtal. Annars har jag mest gått omkring i korridorerna med en bunt papper, sett lite halvstressad ut och mumlat för mig själv. Det funkar varje gång! (folk tror att man är jättebizzy)

Av Jossan - 5 januari 2007 10:20

"Tell Me This Night Is Over" The ArkWell, I just wanna be fun Just wanna be the one Who makes you smile I just wanna believe That I could be something to someone - Am I the only one around here Whos not gonna live my life in fear? I hope that someones gonna call me and tell me this night is over Cause I wanna start living my life before I grow much older

Av Jossan - 5 januari 2007 10:17

Fan!Jag får inte sluta 12:00 idag.Trodde ju det eftersom det är röd dag i morgon. Funderar eventuellt på att kompa en timme.

Av Jossan - 5 januari 2007 09:14

Hmmm...får fixa en annan bild på mig till min presentation nu när jag inte längre är blond. Kan ju inte gå ut med falsk marknadsföring.Bilderna jag satte in i morse är inte speciellt bra - har kasst morgonhumör. Kände mig dessutom lite bakis. Var ju på "Quiz-night" igår på Fagans. Himla trevligt. Fast vi fick bara 8 rätt av 20. I kväll blir det i alla fall After Work med tjejerna.Hoppar över "Nöjesguide galan" på Slagthuset. Det är bara en fest för inbördes beundran. Finns dessutom chans att springa på exet där....vilket bara hade varit jobbigt.

Av Jossan - 5 januari 2007 08:58

På väg till jobb i morse kom jag helt osökt att tänka på en gammal killkompis. Han var faktiskt en riktig skitstövel. Jag skriver var eftersom vi inte längre är vänner. Vår vänskap tog slut för många år sen efter det att han gått omkring och sagt att vi skulle haft sex. Han var väl inte van vid att få ett nej antar jag.I alla fall frågade jag honom vid ett tillfälle när vi diskuterade hans ständiga otrohetsaffärer ifall han inte hade något samvete. Han svarar då:"Samvete...? Är det det man känner när någon har kommit på en? Jag kan fortfarande idag tycka att det var ganska kul sagt. Fast samtidigt ganska tragiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards