Alla inlägg den 24 januari 2007

Av Jossan - 24 januari 2007 14:13

TOO MUCH LOVE WILL KILL YOU - Brian MayToo much love will kill youIf you can't make up your mindTorn between the lover and the love you leave behindYou're headed for disaster 'cos you never read the signsToo much love will kill you every time

Av Jossan - 24 januari 2007 14:07

Ugh, nu slog det mig med full kraft i magen att jag ska flyga i morgon! *yyylll*Rickard säger att det kommer att gå bra. Men jag är inte lika säker på det.Någon som har ett knep på hur man lindrar flygångest (för det är egentligen inte någon rädsla)?

Av Jossan - 24 januari 2007 10:07

Tänk så mycket några små ord kan betyda. Ni som läser min blogg, era kommentarer betyder jättemycket för mig. Tänk, någonstanns sitter det en människa som aldrig har träffat mig och som egentligen inte vet så mycket om mig, men som ändå tar sig tid att skriva några små uppmuntrande ord till mig. Jag tycker att det är fantastiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards