Alla inlägg den 4 januari 2007

Av Jossan - 4 januari 2007 12:50

Dagens låt: "Paint it black" Rolling Stones"I see a red door and I want it painted blackNo colors anymore I want them to turn blackI see the girls walk by dressed in their summer clothesI have to turn my head until my darkness goes"

Av Jossan - 4 januari 2007 11:56

Såja...försökte göra bloggen så kitchig som möjligt. Vet inte riktigt om jag är nöjd med resultatet. Nåja, förändringens år är här - det känner jag på mig.Om tre timmar börjar min förvandling *scary*

Av Jossan - 4 januari 2007 11:34

Anja Gatu - ny sportskrönikör på Sydsvenskan. Tycker att det verkar mycket lovande. Jag håller i alla fall med henne fullt ut i dagens krönika. Läs krönikan här

Av Jossan - 4 januari 2007 09:52

Jag har precis hittat en sida på internet där de söker socialarbetare till England....blir sååå sugen på att åka!Mycket bättre lön än i Sverige.Men men...som vanligt bli det väl bara tt jag sitter och drömmer och aldrig gör verklighet av det för att jag är för rädd eller för bekväm. Och så börjar man tänka på alla hinder...kommer att sakna vännerna, familjen, inte få vara med och se när mina syskonbarn växer upp, jada jada.Vad händer sen när man kommer hem igen efter 2 år? Då har man flytit längre bort från sina vänner (igen). När ska jag sluta att känna mig rastlös?...och feg.

Av Jossan - 4 januari 2007 08:52

Givetvis somnade jag i soffan igår efter min underbara middag Fisk á la Aptit (fiskbit täckt med fänkål, svamp, zuccini, lök, grädde, skånsk senap, vitt vin, buljong och kapris - swooch in i ugnen. Så det blev varken pjäs eller utgång för min del. Typiskt Jossan.Nåja, satt och pratade med lite trevliga vänner genom msn i alla fall. Alltid nå´t.

Ovido - Quiz & Flashcards