Alla inlägg den 6 januari 2007

Av Jossan - 6 januari 2007 11:55

"I Need Some Fine Wine And You, You Need To Be Nicer" - Cardigans........Sometimes we talk over dinner like old friendsTill I go and kill the bottle,I go off over any old thing,Break your heartand raise a glass or tenTo the good times that we shared and the bad times that we'll haveTo the good timesand the bad time that we've hadWell it's been a long slow collision,I'm a pitbull, you're a dog,Baby you're foul in clear conditionsBut you're handsome in the fogSo I need some fine wine and you, you need to be nicerFor the good timesand the bad times we know will come

Av Jossan - 6 januari 2007 11:31

Idag blir det att:* Totalstäda hela lägenheten* Gå till maxi och införskaffa frukost* Åka hem till bästa väninnan och mysa med henne och hennes dotter. Ja...hennes sambo får oxå vara med på ett hörn. Hoppas bara inte att han vill dricka rödvin idag ;)

Av Jossan - 6 januari 2007 11:11

Ja, det blir ju aldrig som jag tänkt mig. Gårkvällen skulle endast bestå av trevlig after work med tjejerna på Mosaik. Omkring 21 tiden får jag ett sms från "pappan" som frågar om jag vill hänga med på en Tajp-fest som hålls på restaurangen mitt emot där jag bor. Givetvis vill jag det!Jag åker hem och byter om snabbare än man kan säga apfelkorn och glider in på festen. Dock verkar festen ha lockat fram var enda "bratt" som finns i Malmö. Det är inte utan att jag känner mig lite mal-place och grabbarna verkar ha lagt ner mer tid på sitt utseende än jag. Nåja, jag är i alla fall nöjd med mitt klädval en svart tyllkjol och ett linne i guldfärgat thaisiden med guldpaljetter och mina stövletter (från ellos!). Lite punk-rock-chick. Gött att sticka ut lite från alla de blonderade-hårfärlägningarna som huserade på festen.Väl inne på festen får jag ett grönt band om handleden för att kunna gå före i kön på Nöjesguidefesten Shit! Tänker jag. Tänk om jag springer på exet på Slagthuset. *vill inte vill inte* Skickar i väg ett sms för att förvarna att jag är påväg dit. Som tur var träffades vi aldrig. Träffade dock 3/5 av The Ark. De tre verkar sitta ihop...ser dem alltid tillsammans. Ja, trots att jag dissade nöjesguidefesten igår, hamnade jag där och hade faktiskt riktigt roligt!

Av Jossan - 6 januari 2007 11:10

Så ska man så här en tidig lördagsmorgon sätta sig och blogga och så upptäcker man att kattfan kräkt på tangentbordet.Argt sms till ex:et att han får komma o hämta sina katter i slutet av månaden för att nu står jag inte ut längre!

Ovido - Quiz & Flashcards