Alla inlägg den 21 januari 2007

Av Jossan - 21 januari 2007 17:58

Fick en sorglig rapport från Hille i fredags under vår After work. Den bästa baren - ever - Bar Vinyl i Camden (London) har gått i graven. Ni kan läsa om vår trevliga och oförglömliga kväll på Bar VinylhärVinyl’ was the first DJ bar of its kind and remains the only combined bar, cafe and record store concept in the world. By night it is a very popular destination for late twenty-somethings with music supplied by some of London’s funkiest labels and DJ’s. Luminaries such as Neneh Cherry, XZoe Ball, Boy George Norman Cook, David Morales, Howie B and Marc Almond have all graced the portals of the bar.(Hämtat från www.camdenguide.co.uk)

Av Jossan - 21 januari 2007 17:29

Ikväll ska jag kolla på ett nytt favoritprogram.Rockstar:SupernovaDet är en typ av "idoltävling" fast med rockmusiker. Vilket betyder bra musik.Bandet som ännu saknar frontman/kvinna heter Supernova och består av trummis Tommy Lee (Mötley Crüe), gitarrist Gilby Clarke (Guns N' Roses) and basist Jason Newsted(Metallica).Något säger mig att när bandet väl hittat sin leadsinger, kommer jag hålla koll på när de släpper sin första skiva. Kan inte bli annat än bra!.

Av Jossan - 21 januari 2007 17:19

Jag och min väninnan från Skumby kom igår fram till att anledningen till att jag gjort lite knasiga saker på den senaste tiden beror på att jag har en, hör o häpna: 30-års kris!!Äntligen något som kan förklara allt.

Av Jossan - 21 januari 2007 11:37

Vad är egentligen uppe med Chokladfabriken?Jag och min vän från Skumby gjorde det fatala misstaget att gå dit. Fruktansvärt tråkig och ångestskapande lokal.Musiken var...ja, onämnbar. När de spelade en remix av Arja Saijonmaa´s "Högt över havet" fick vi nog och gick. Det måste vara det mest överskattade ställe jag någonsinn varit på. Retar mig att jag fick lägga 150 spänn för att komma fram till det.

Ovido - Quiz & Flashcards