Alla inlägg den 1 mars 2007

Av Jossan - 1 mars 2007 15:07

Tänk, här finns 4 271 bloggar på Blogga gratis.Och lilla jag ligger 4:a på bloggtoppen. *stolt**lycklig*(fastän det är lite tramsigt....men det är ju kul att folk läser det man skriver)

Av Jossan - 1 mars 2007 15:03

Just nu är jag ooootroligt sugen på en chokladkaka. En sådan där som är döbakad och kladdig i mitten.Med en liiiiten kula vaniljglass till.Tror bestämt att jag ska mysa med det ikväll. Tänk så bra man kan ha det!(ska bara vänta tills lägenheten är kattfri)Yahooooo!

Av Jossan - 1 mars 2007 14:54

Måste erkänna att jag precis fultittade på bilder på skådisen Daniel Radcliff. Han spelar nu mer i ett teaterprojekt som heter "Equus” där han har en del nakenscener. De lättklädda scenerna har skapat rejält med rubriker i England.Efter premiären visar det sig dock att den 17-årige Radcliffe inte nöjer bara är lättklädd – han visar precis allt. (Radcliffe blev världskänd i början av 2000-talet som Harry Potter)

Av Jossan - 1 mars 2007 14:44

Har märkt att jag särskriver ord på ett störigt och märkligt vis. Sär skriver sär-skriverSärskri ver

Av Jossan - 1 mars 2007 14:03

Jag var och lunchade med en arbetskamrat i dag.Arbetskamraten har lite underliga matvanor. Hon klarar absolut inte av vitlök i någon form. Klarar inte ens av lukten.Vi lunchade på Espresso house där vi åt varma mackor.Arbetskamraten tog en med mozzarella, tomat och pesto.Jag talade inte om att det finns vitlök i peston. *Hehe*(hon frågade ju aldrig och jag tänkte inte på att hon inte tyckte om vitlök)

Av Jossan - 1 mars 2007 12:39

Haha!Har precis röstat på Carolina Gynning som "Årets kvinna 2007". Gör ni det oxå!Alltså rösta på den som ni tycker förtjänar titlen.Rösta härFast borde det inte vara förra årets kvinna...? Vad har de hunnit uträtta i år egentligen?

Av Jossan - 1 mars 2007 12:20

Alltså! veckan är ännu inte slut men veckans skallning har precis blivit utnämnd.Läser på aftonbladet.se om en liten tjej, 9 år gammal, som väger 91 kg! VA?! "Ibland kan flickan äta ett halvt kilo choklad om dagen"VEM I HELVETE KÖPER CHOKLADEN TILL HENNE?Antagligen hennes föräldrar. Dessa föräldrar förtjänar en enorm skallning.Hur kan man misshandla - ja, det är faktiskt misshandel - ett barn på det sättet. Att låta det gå så långt att hon väger 91 kg som nioåring. Ungen kan ju för fan inte röra sig utan att få hjärtklappning!"– Ibland är det svårt att andas", säger flickan."Förutom choklad tycker flickan om chips, strips, varmkorv, pajer och i princip allt annat onyttigt." står det i aftonbladet.VEM FAN GER HENNE SÅDAN SKITMAT????Antagligen hennes föräldrar.Sitt ner och ta emot en skallning - skitföräldrar!Jävla rövhattar!

Av Jossan - 1 mars 2007 12:12

Nu är det lunch och då ska jag bostadsknarka lite!(Alltså kolla på lägenheter på internet)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards