Alla inlägg den 28 mars 2007

Av Jossan - 28 mars 2007 11:34

Trodde att jag skulle bli galen när bloggagratis server låg nere under några timmar nu på morgonen. Jag hade ett sådant sug (abstinens?) efter att blogga. Fast nu när jag kommer in så kommer jag inte ihåg vad det var som jag skulle skriva om. Typiskt mig.Kan i alla fall berätta att solen skiner här i Malmö. Hääärligt! Ikväll ska jag och Flygvärdinnan gå ut en liten runda.Vi har laddat upp i en hel vecka inför detta. Köpa hem indisk mat och dricka vin. Sedan blir det väl en sväng på Möllan och skaka rumpan på Crown. Jag har faktiskt tagit ledigt i morgon förmiddag för jag har lovat en vän att sitta hårmodell. Hon går någon frisörutbildning och behövde någon att färga håret på.Hey! Gratis hårfärg - vem tackar nej till det? Klart, sen finns ju alltid risken att håret blir lila eller så....fast jag har ju ändå planer på att färga det svart så blir det katastrof så finns det ju alltid den räddningen.Bara inte håret trillar av så är jag nöjd!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards