Alla inlägg den 2 mars 2007

Av Jossan - 2 mars 2007 13:45

I kväll blir det After work med arbetskamraterna. Ska bli trevligt, börjar ju gilla dem nu - vilket är typiskt eftersom jag ska sluta om en månad! Vi ska spela biljard - något som jag är urdålig på men det ska ändå bli skoj. Hoppas att där är några söta pojkar som man kan be om tips ...eller spela lite hjälplös "Uhj...hur gör man?*.Det sista lät inte vidare bra för jämställdheten eller för att föra feminismen framåt. Men det är inte därför jag är här.

Av Jossan - 2 mars 2007 12:00

Ajajaj...har ont i ryggen. Har antagligen sovit på något konstigt sätt i natt. Förhoppningsvis kan jag träna ändå. Har oxå ont i tandköttet längst in i munnen. Vet inte om det är en visdomstand som spökar eller om det är någon inflamation. Skitjobbigt är det i alla fall.

Av Jossan - 2 mars 2007 09:20

Jag hade en underlig dröm i natt.Jag drömde att jag tittade ner på min mage och att jag helt plötsligt upptäckte att jag var gravid.Fast jag hade ingen aning om vem som skulle kunna vara far till barnet.Dessutom fick jag världens ångest eftersom jag gått ut en del den senaste tiden och kände mig livrädd eftersom jag kanske hade skadat barnet på något sätt. Usch...vilken mardrömJag antar att det berodde lite på att jag dagen innan stött ihop med en gammal klasskompis som fick barn någon månad innan hon fyllde 18. Hennes historia berättar jag kanske någon gång.

Av Jossan - 2 mars 2007 09:16

Är det någon som ser Veronica Mars kl 20:00 på tv 2 på onsdagar? Där är i alla fall en kille med i serien som just nu är hennes pojkvän. Jag undrar om det är någon som vet om han är samma kille som förr spelade "Brighton" i "Nanny". (Den enda pojken i Mr Shefields familj) Någon?

Av Jossan - 2 mars 2007 09:10

Exet kom och hämtade katterna igår.Det var otroligt skönt men samtidigt fick jag en jättestor känsla av ensamhet efter de hade åkt. Var tvungen att lipa en stund.Jag antar att det beror på att vår "separation" blev så definitiv nu. Jag gjorde i alla fall jättegod mat till mig själv igår.Tog fram fläskfilé från frysen och helstekte den, ungsstekte skivad potatis och paprika, zuccini, svamp och rödlök. Till det hade jag en superenkel sås på getost, grädde o lite kycklingfond.Till efterrätt hade jag en bit "Frödinge chokladkaka" (jättebra att ha i frysen och skära upp en liten bit)och vaniljglass. Efter det var jag proppmätt och satt i tv-soffan resten av kvällen. Orkade inte ens blogga.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards