Alla inlägg den 21 mars 2007

PGA

Av Jossan - 21 mars 2007 13:46

Dessutom vill jag ju gärna ha en massa "åh-vad-synd-det-är-om-dig-kommentarer"!!

Av Jossan - 21 mars 2007 13:42

Jag har dessutom en djävulusik svampinfektion.Vilket gör att jag för tillfället känner mig väldigt störd och lättirriterad. (tur att de bara kommer och hälsar på vart tredje skottår) Förstår om folk ifrågasätter varför man skriver om detta på sin blogg, men eftersom det är min "dagbok" så kommer jag även att skriva om mindre roliga händelser i mitt liv. Jag är ju ingen påhittat seriefigur.I´m real (som "Jenny from the block" aka Jennifer Lopez säger)

Av Jossan - 21 mars 2007 12:51

.....kom plötsligt en elräkning från Skumby.1500:- som skulle varit betald för flera månader sen.Skrik och panik - var helt säker på att jag nu var föremål för inkasso etc. Jag har dock varken fått räkningar eller inbetalningskort.Jag hörde mig för med hyresbolaget både innan inflytt och utflytt hur jag skulle göra med elen. De bara viftade bort det hela och menade på att det var något som de tog hand om. Tillslut fick jag för mig att det antagligen ingick i hyran. (har endast bott i bostadsrätter så jag vet inte hur en hyresrätt fungerar)Under de 4 månader jag bodde i Skumby hörde jag inget av elbolaget och under de 7 månaderna efter hemflytten till Malmö har jag inte heller hört något från elbolaget. Min Malmöadress hade de lätt kunnat få tag på genom folkbokföringen eftersom jag aldrig var skriven i Skumby då jag hade dubbeltboende. Även fastighetsbolaget hade min Malmöadress. Nånstanns tycker jag inte att allt är mitt fel.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards