Alla inlägg den 11 mars 2007

Av Jossan - 11 mars 2007 19:16

När jag skulle bege mig hemåt omkring 04:30 tiden så tog jag givetvis en taxi.Medans vi åker hemåt kollar jag i väskan om jag har några pengar kvar, vilket jag givetvis inte har. När vi kommer fram till min lägenhet ger jag taxichaffisen kortet var på han säger: "Öhhh...min kortläsare gick sönder ikväll." Jaha, lycka till tänker jag då. Ute där jag bor finns INGA automater. Ja....så han får köra mig till närmaste bankomat och jag kontrollerar att han har stängt av taxametern, för jag tänker minsann inte betala en krona mer än vad jag ska för att hans grejor inte fungerar.Givetvis var närmaste automaten stängd.Det slutar med att chaffisen kör mig tillbaka till Stor torget (där jag hoppade in i taxin) för att ta ut pengar där.Sen fick han köra mig hem ....igen!

Av Jossan - 11 mars 2007 18:04

Haha! The Ark vann - gött! *favvopojkarna*Hade en himla trevlig schlagerkväll med mina vänner. Jag bjöd på lite småplock innan tävlingen. Quesadillas med tomatsalsa, shish kebab med yoghurt sås, hommus, baconlindade dadlar och crostini med olivtapenad. En himla mix, men ack så gott. Drack way to much vin. En annan väninna, hennes man (ja, de är inte gifta än men det är bara en tidsfråga) och deras lilla dotter (snart 1 år) var och hälsade på tidigare på kvällen.Av förklarliga skäl kunde de inte vara med under hela kvällen så därför bjöd jag hem dem på middag innan "stormen" drog in i lägenheten. Det blev en marokansk inspirerad kycklinggryta med sambal olek, citron och svarta oliver. *mums*Jag och hennes man delade på en flaska vin. Han hade dock tagit med sig ett "lådvin" och innan han gick hällde han upp en hel del i min vinkaraff...."ja, det kan du ha till senare...."Och ja....när man sitter och snicksnackar och har trevligt så är det ju lätt hänt att det slinker ner ett glas eller två utan att man märker det. Jag och flygvärdinnan drog ut och vidare till Plysch för att träffa en vän till henne. Sedan blev det även Etagé. Men inga söta pojkar någonstans.Nästa helg ska vi därför bojkotta "Lilla Torg" och endast gå ut på barerna kring "Möllevångstorget" i hopp om att finna söta och trevliga pojkar!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards