Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Jossan - 20 mars 2007 20:03

I dag har jag haft en ovanligt carpy day.Inget jag pallar berätta om just nu....kanske en annan dag.Nu ska jag lägga mig i soffan , se på Gilmore Girls och tycka synd om mig själv.Chau! (Obs! Jag menar inte Ciao)

Av Jossan - 20 mars 2007 13:23

....drar jag från jobb.Ska träffa min älskade vän S och hennes lilla dotter. Får se vad vi hittar på. Kanske pumpa henne på lite information om den söte pojken. Ugh, vart har solen tagit vägen?

Av Jossan - 20 mars 2007 12:11

I veckan kanske jag ska på dejt med den söta pojken som jag träffade i onsdags. Hmm...väntar bara på att han ska ringa och bekräfta.Hatar att vänta.Hatar att känna den lilla stickande känslan av osäkerhet.Han är ju en väldigt vacker pojke, så varför skulle han vilja gå ut med mig, när han kan få vem som helst?Jäkla balansgång! Inte vilja vara för angelägen för då är man = kaninkokerskaInte vilja vara för sval för då är man = känskokall eller ointresserad.Hatar att inte ha kontroll över situationen. Hatar att inte ha kontroll över mina känslor. Hatar att komma på mig själv att småle när jag tänker på Honom. Hatar att tänka att jag vill dra mina fingrar genom hans hår.Hatar att tänka att jag vill kyssa hans läppar. *gggrrr*

Av Jossan - 20 mars 2007 12:08

Ååå...jag har så ofantligt tråkigt på jobb idag.Inga föräldrar att prata med eller någon soc-kärring som jag kan skälla på. Dessutom har jag tråkig lunch med mig. Pasta med tomatsås.Åt pasta med köttfärsås igår.Åt pasta med tomatsås och kyckling i lördags.Åt pasta med tomatsås och köttbullar i fredags.Förstår ni varför jag inte känner mig hungrig?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards