Alla inlägg den 16 mars 2007

Av Jossan - 16 mars 2007 13:50

Har trillat över två hemsidor där snubbarna dagligen lägger ut ett foto av sig själv. Den ene killen har hållt på sen 2000.Shit, jag blir lite rädd för sådana människor. http://www.everyday.noahkalina.com/index.phphttp://www.c71123.com/daily_photo/

Av Jossan - 16 mars 2007 13:10

Läste precis mitt inlägg om att homosexuella inte får lämna blod. Sist i inlägger har jag redovisat andra målgrupper som inte heller får lämna blod. En sådan målgrupp är bland annat de som "Haft samlag i utbyte mot pengar, droger eller annan ersättning" Jag undrar, vad menas egentligen med annan ersättning? Ersättning betyder väl att man gör något för att i gengälld få något annat. Eller hur? Alltså, kan det då likställas med man har sex för att få exempelvis kärlek, närhet, ömhet och att få känna sig åtrådd eller sedd.För vad är egentligen skillnaden? Personer som hungrar efter närhet och bekräftelse kan bli minst sagt lika självdestruktiva eller omdömeslösa som personer som har sex mot betalning. Var drar man gränsen? Ska man införa ett maxantal sexpartners för att få lämna blod. Max 5 st under en livstid? Å andra sidan räcker det väl att ha EN sexuell kontakt med en HIV-positiv person för att bli smittad. Så varför räkna antalet? Eller sättet man haft sexuella kontakter på?(Ok, jag vet att prostituerade och sprutnarkomaner är en stor riskgrupp, men jag vill bara få igång hjärnaktiviteten lite)

Av Jossan - 16 mars 2007 11:53

Ahhhh! Äntligen fredag! Solen skiner och det är härligt väder ute.Inte heller behöver jag känna mig tvingad iväg till gymmet eftersom hela badhuset nu är stängt för reperation två veckor framåt. En perfekt anledning till varför jag då måste gå ut och "clubba" mer eftersom jag då dansar och dans=träning, eller hur? Ikväll ska jag och flygvärdinnan göra Möllevången osäkert. Tänkte att vi skulle prova vinbaren "Bagatelle" kanske ett besök på "Volym" och "Plocke-Pinn". Blir det aktuellt att skaka på rumpan kan jag tänka mig Retro där det idag är klubb "Flipside".Ahh...hade kunnat tänka mig en liiiiten after work oxå. Fast det får nog vänta tills jag ska ha "avskeds-fest" med gänget på jobb i slutet av månaden.

Av Jossan - 16 mars 2007 07:51

*Haha*Fick precis reda på av exet att jag nu mer är med i en dokumentär om ett hårdrocksband, som han har filmat. Jag är med i typ 10 sekunder då jag fixar gitarristens frisyr innan en konsert i somras. Uh, hoppas att jag inte säger något dumt bara. Jag brukar göra det när jag får en kamera uppstucken i nyllet. Hatar kameror! När jag och exet precis hade träffats så var han och filmade på Wilmer X releaseparty....på den filmen ser man mig titta in i kameran och säga "Klipp dig och skaffa dig ett jobb!".Trevligt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards