Alla inlägg den 1 oktober 2006

Av Jossan - 1 oktober 2006 10:45

Var ju och kollade när Nasty Idols spelade på "Rockvallen" i Kalmar. Tyvärr kändes det hela lite B:igt. Ljuset var och ljudet var kasst, där var inte speciellt mycket folk, men bandet gjorde bra ifrån sig. Sambon ska ju med och filma när de åker på "turne" i Tyskland, men då ska jag stanna hemma o passa på att ha tjejträff. *tihi*

Av Jossan - 1 oktober 2006 10:36

Ja, igår var jag ju i Kalmar. Men det var inte "mitt" Kalmar som jag återsåg. En del saker var givetvis sig lika, men en hel del saker hade också förändrats. Mina favorit uteställe såg nu helt annorlunda ut och hade andra namn och där arbetade "okända" unga människor bakom baren. Det kändes emellanåt som om "mitt" Kalmar aldrig hade existerat. Man såg liksom inga spår efter det. Jo, ett såg jag i och för mig.Mitt gamla ex.Jag råkade gå förbi ett par med en barnvagn som stod och pratade med ett annat par. När jag gått förbi dem så hörde jag ett välbekant skratt bakom mig. Jag vände mig om och fick se mitt ex och blev så förvånad att jag var tvungen att springa och gömma mig bakom ringmuren! När jag tittade fram så såg jag att de senaste 8 åren inte inte gått varsamt fram med honom, han hade minst lagt på sig 10 kilo. Men det är väl sånt som händer när man får barn *ha*Nåja, hoppas att han är lycklig och att han inte är lika fanatiskt intresserad av fotboll längre, eller så får man hoppas att hans tjej accepterar det eller är likadan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards