Alla inlägg den 16 oktober 2006

Av Jossan - 16 oktober 2006 09:59

Gud vad den här helgen bara har flugit iväg! Skulle ha gått på bio i lördags med vi ändrade oss eftersom vi kände osss lite trötta. Istället skulle vi gå på Mando och äta plankstek eftersom de firade 40-års jubileeum och hade därmed sänkt priserna med 40%. Tydligen var det en hel del andra människor som hade tänkt samma sak. Det var lång kö ut på gatan! Då känner man sig plötsligt ganska så sniken. Fast till vårt försvar så "brukar" vi faktiskt gå till Mandos annars oxå. Eftersom vi inte hade några som helt planer på att stå i kö i två timmar för att få en plankstek för 105:- istället för 179:- så gick vi till V.E.S.P.A och käkade "äkta" italiensk pizza. *smarrigt*I söndags var det ju jättefint väder så då var vi ute och gick en lång runda. Jag träffade också en gymnasieklasskamrat, som jag inte sett på säkert 10 år, för en fika. Det var skoj att gå igenom de senaste 10 åren på tre timmar. Nu hade hon ett barn på 2,5 år och var tillsammans med en äldre man som lämnat sin familj för henne....så hon hade hans ex och deras gemensamma barn emot sig. Inte så speciellt kul. Och jag mitt nöt, råkade klämma ur mig precis innan hon berättade det att jag också var tillsammans med en lite äldre kille, som varit gift innan, men som tur är inte har några barn. Fick oxå höra roligt skvaller om de gamla klasskamraterna, en har skaffat silikonbröst, en flyttat upp till västmanland tillsammans med en psykopat, en har gjort två tjejer på smällen med 9 månaders mellanrum och bor nu i Köpenhamn tillsammans med en fotomodell och en är fortfarande tillsammans med samma kille som hon träffade i 3:e ring men som vi andra tyckte var en slacker och det "söta men omaka paret" som var ihop under hela gymnasiet gifte sig tillslut men är nu mer skilda. Jaa..vi får väl se ifall vi träffas några fler gånger. Det hade varit roligt men man vet aldrig eftersom vi idag lever så väldigt olika liv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards