Alla inlägg den 9 oktober 2006

Av Jossan - 9 oktober 2006 12:12

Jag vill åka till Prag!!! Äh, jag vill åka vart som helst just nu. En av kompisarna har precis kommit hem efter 9 dagar i Barcelona fyllda med tapas och gott vin. *gggrrr*Varför just Prag? Varför inte? Det är en av de billigaste städerna i Europa än så länge....gott öl, vacker stad, maten är väl ingen höjdare men man kan äta på fina restauranger för en spottsyver. Dessutom har de gott om italienska krogar, med fantastisk hemmagjord pasta. Plus att de har klädbutiken "Mango" ! Halleluja, väljer resemål efter vad de har för klädaffärer...*tsss* Men det bästa är ändå att flyget inte tar mer än 1 timme och 15 minuter!

Av Jossan - 9 oktober 2006 11:00

Min kära sambo bara spottar ur sig omskrivningar. Här kommer det nya ordet för Turning Torso:"Övervuxen lyktstolpe"

Av Jossan - 9 oktober 2006 08:59

Puff Daddy, P Diddy eller vad f-n han nu kallar sig har precis fått ett nytt namn av min sambo:"Puff-mac-idiot"

Av Jossan - 9 oktober 2006 08:47

Som alltid en degig söndag så brukar jag o sambon hyra film. Eftersom Sambons cykel stulits utanför hans jobb tidigare i veckan fick han ta min cykel och ensam cykla iväg till videobutiken. Det är för övrigt hans andra cykel inom loppet av 4 månader som blir stulen! Man blir galen över att folk inte kan låta andras grejor vara ifred. Eftersom det var sambon som cyklade iväg så fick han oxå välja fimer. Därför blev det detta urval:* 1 styck sjuk splatter-rysare, har glömt vad den hette men handlade om ett gäng ungdomar som åker på "spring-break" och som hamnar fel i en sjuk håla och en efter en blir de dödade.....utom det "söta paret" (som i alla andra skräckfilmer). Den var inget vidare bra.* "X-men the last stand" Några forskare har kommit på ett "botemedel" som kan göra mutanterna till vanliga människor. Som superhjälte-nörd jag är så gillar jag sådana här fimer. Har alltid velat ha superkrafter! * "The Omen". Satans son adopteras (ovetandes!) av ett par som förlorat sitt barn under födseln. Tycker att filmen kunde ha varit mer otäck - mycket snack å lite hockey om man säger så. Enligt sambon var orginalet bättre.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards