Alla inlägg den 4 maj 2007

Av Jossan - 4 maj 2007 14:47

Varför lär jag mig aldrig att tacka nej till kaffe?

Men det är assvårt när man kommer på hembesök och de har plockat fram fiiiinservisen och bakat bullar.

Nu sitter jag här med magknip och illamående.

Jävligt smart!

Av Jossan - 4 maj 2007 12:25

Scandic har tydligen vikt sig för de som protesterat mot att hotellkedjan har flyttat ner bibeln från rummen till hotellreceptionen.

Herregud, vem bryr sig?

Är det såååååå jobbigt att fråga efter sagoboken i receptionen?

Jag kan tänka mig att de som ständigt söker tröst i denna bok säkerligen har med sig en egen kopia på resan.


Nåja, när ska de ta tag i något mer väsentligt, som att ta bort porrkanalerna från rummen?

Inte för att jag bryr mig speciellt om det i heller, men är det verkligen en tjänst som hotellen ska tillhandahålla? I så fall hoppas jag att de även har gayporr, S&M porr, kiss o bajs porr osv så att alla med sina olika sexuella behov blir tillfredställda.


För annars är det väl diskriminering?

Av Jossan - 4 maj 2007 09:58

Vilken fantastisk kväll!

Konserten började med förbandet "Moto Boy" (som egentligen bara består av en person) - en ny Jeff Buckley! Och jag skojar inte. Vilken fantastisk röst killen ligger inne med. Retar mig på att jag inte kom till KB tidigare, hade ingen aning om att han skulle spela innan The Ark. *grr*


The Arks konsert kan jag inte beskriva i ord.

Ola är en sann entertainer och han älskar att stå på scen. Han har en karisma som till och med min far skulle bli knockad av.

Jag kan inte säga en enda låt på spellistan som inte gick rätt in under skinnet på mig. Bandet hade med sig publiken 110% av spelningen.

De avslutade med min favoritlåt "Calleth you cometh I"

Givetvis blev det allsång på slutet - magiskt!

Jag är frälst!

Tyvärr blev det ingen efterfest för min del då jag skulle upp klockan 05 i dag....fast jag var helt speedad när jag kom hem och det var omöjligt för mig att somna så klockan han säkert bli  01 innan John Blund kom och hälsade på.

Fick dock hälsat på Nina Persson (Cardigans).


Ola och grabbarna, ni kommer att sopa mattan med amatörerna i ESC!



Ovido - Quiz & Flashcards