Alla inlägg den 23 maj 2007

Av Jossan - 23 maj 2007 18:19

På begäran från Marie.....min nya frisyr

Av Jossan - 23 maj 2007 15:39

Hehe.....

Mina arbetskolleger kände inte igen mig idag efter att jag varit på lunch och gjort blonda slingor.

De stod just nu och prata utanför mitt rum och när jag gick förbi sa de till varandra "vem var det som kom ut ifrån Jossans rum?"

*hihi*

Av Jossan - 23 maj 2007 13:20

Min älskade far har äntligen kommit till den slutsats som jag länge har pushat för....nämligen:

"sälj motorcykeln och köp en sportbil". Pappa börjar närma sig 65 och jag gillar inte att han är ute och kör på vägarna á la James Bond med sin motorcykel.


Tydligen har han haft en bil hemma för provkörning. Fast jag tyckte brosan kvittrade något om en porsche.

Fast denna bilen är inte fy skam den heller.

Jag vet någon som gärna lånar den för lite "raggar-körning".

Av Jossan - 23 maj 2007 10:35

Satt i fikarummet med några kollegor när jag läste dagens tidning.

Jag fastnade för ett reportage om en festival som ska hållas här i Skåne som heter "Siesta!" där en massa bra band ska spela.

*ggrrr....kan inte gå...ska ju åka till Italien.....inte ett smack synd om mig dock*

I artikeln stod det att man endast fick dricka alkohol på inhägnat område, alltså antagligen kommer de att ha som på Malmöfestivalen förra året då man endast fick dricka öl/vin vid baren som var inhägnad. Alltså inte ta med sig ölen utanför stängslet för att stå och kolla på ett band och dricka öl samtidigt.

Jag beklagade mig för mina kolleger och tyckte att det var trist och tramsigt att man inte kunde kolla på konserterna och dricka öl samtidigt.

Kollegerna svarade bara:

"Måste man dricka alkohol då? Kan du inte ha kul utan alkohol?"


Öhh...vad svarar man på det?

"Inte med er i alla fall!!" (muttrade jag)



Ovido - Quiz & Flashcards