Alla inlägg den 1 september 2007

Av Jossan - 1 september 2007 15:31

Jag tror att jag var på årets bästa fest igår.

Tio killar och tio tjejer, alla singlar.

Alla tjejer träffades först hemma hos M för lite bubbel. 10 supersnygga tjejer och det kändes inte längre fel att vara singel!

Vid 19 tiden kom det två taxibilar och hämtade oss för att köra oss dit festen skulle vara.

När vi kom fram till huset där D bor kändes det som om man var med i något program á la Bachelor. D bor i ett stort vackert gammalt hus från 1910 talet, en bit utanför Malmö.

Pojkarna stod uppradade på verandan och för varje tjej som steg ur taxibilen såg man hur deras leende blev bredare och bredare.


Vi fick smarrig välkomstdrink, någonsorts hallondaquri i vackra martiniglas.

Efter en stunds minglande fick alla skriva ner tre påstående om sig själv på en lapp och så skulle de övriga gissa vem som skrivit vad.

Alla tjejer hade kommit överens om att skriva "100 % heterosexuell", för att göra det svårare för killarna. *Hihi*

Jag skrev på min lapp:

- 100% heterosexuell

- Älskar tatueringar

- Storstadsbo

Min tatuering avslöjade mig så att de gissade rätt på en gång.


Jag hade i alla fall en supertrevlig kväll och vem vet, kanske blir det en dejt med en av pojkarna lite längre fram.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards