Alla inlägg den 5 september 2007

Av Jossan - 5 september 2007 13:53

Shit Laila!

Kultfilmen "Plötsligt i Vinslöv" ska få en uppföljare!

Startskottet blev att the leading man himself, Holger, hotas med att inte få tillbaka sin papegoja ifall han inte städar hemma hos sig.

Hur uppföljaren ska se ut vet filmarna Malin Skjöld och Jenny Bergman inte riktigt än. Just nu håller de dock på att filma historien om Holger och hans beslagtagna papegoja.

Kan knappt bärga mig!

Av Jossan - 5 september 2007 13:31

Den här killen är värd applåder!

Han sitter inte bara och drömmer, utan gör verkligen det han tror på.

André Hedetoft

Av Jossan - 5 september 2007 12:47

Läste "Nöjesguidens" intervju med Linda Bionda Rosing (Bionda betyder blond på ngt annat språk, vilket är mycket passande).

Jag skrattade säkert i en haltimme efter att jag läst klart reportaget.

Nöjesguiden frågar:

Vad kommer det att stå på din gravsten?

Linda: Hon kom, hon gick, hon segrade. Det fanns ett ordspråk....vad heter det...?

Nöjesguiden: Alea lacta est

Linda: Ja, precis


First things first. Ordspråket som Linda menar lyder på svenska Jag kom, jag såg, jag segrade. Vilket på latin heter Veni vidi vici.

Alea lacta est betyder "tärningen är kastad".

Men det är ju klart, det kan man ju också ha på sin gravsten.


Linda uttalar sig också om att hon tydligen blivit vald till världens sexigaste i en brittisk undersökning. Linda säger om detta att "Det ör SÅ stort, jag är så jävla lycklig. Det har varit min dröm sedan jag var liten. Alla flickors dröm är väl att vara snyggast eller sexigast".


Ursäkta Linda, men nej, det är inte alla flickors dröm. Det må vara din, men lägg inte det på mig. För hade det verkligen varit så, tror jag inte att vi hade haft så många framgångsrika, duktiga och starka kvinnor i vårt land.

Förstå mig rätt, man kan vara allt det, plus både sexig och snygg (se bara på mig! haha) men att ha det som sin enda stora dröm är verkligen tragiskt.




Av Jossan - 5 september 2007 12:46

IKVÄLL ÄR DET NYPREMIÄR FÖR KLUBBEN "SPACELAB" PÅ VINYLBAREN (KB)!

Av Jossan - 5 september 2007 12:45

Hur lyckas man bli av med sitt pendlarkort på vägen mellan tåget och stadsbussen?

En sträcka på kanske 400 m och som tar ca 3 minuter att gå.

Jävla skit, fick köpa ett nytt kort för 890 spänn.


Av Jossan - 5 september 2007 12:35

Idag skäms jag en smula.

Jag har gjort något som  jag inte är det minsta stolt över, men jag skyller på att den tidsålder vi lever i gjorde det lätt för mig.

Med några enkla knapptryck kan vi idag beställa en resa till världens ände, hitta en livskamrat eller göra slut på bekantskaper.

Jag har precis gjort det sistnämnda.

Jag ville inte göra en big deal av allt ihop. Vi har trots allt bara träffats två gånger. Jag ville inte genomlida ännu en dejt med en person som jag absolut inte känner något för.

Jag ville låta honom behålla sin heder och låta honom slippa att höra vid efterrätten "Föresten, så vill jag inte träffa dig igen.....smakade det bra?"

Visst, jag kunde ha tagit upp telefonen och ringt! Men jag kände att då hade jag aldrig slutat att bortförklara mig. Dessutom ville jag inte ringa och ställa in det samma dag.

Så efter en runda ute igår, skickade jag ett sms och skrev att jag inte kunde träffa honom i morgon (läs idag) eftersom jag inte var redo för ett nytt förhållande bla bla bla.

Fegt, javisst! Men rakt och utan krusiduller.


Av Jossan - 5 september 2007 11:00

Pappa, jag kommer ner till helgen och hämtar bilen! (sen ser ni aldrig den igen...hehe)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards