Alla inlägg den 3 september 2007

Av Jossan - 3 september 2007 10:00

Idag känner jag mig något trött.

Singelfest i fredags, 30 års fest i lördags och hem till brosan på middag under söndagen.

Inte en lugn stund på hela helgen, känns knappt som om jag varit i min lägenhet ens.


Tröttheten kan även bero på brakmiddagen jag fick hemma hos min bror igår:

1. Kantarellsoppa - helt ljuvlig, det skulle gå hur bra som helst att dricka den.

2. Dansk fläskestek med svål, hasselbackpotatis, rödkål och sås. En riktig söndagsmiddag!

3. Äpple och lingonpaj. Tyvärr var lingonen något sura, men pajen åkte ner i magen ändå.


Jag hade hyrt med mig filmen "Se upp för dårarna". Om ni vill tjäna 50 snabba kronor, så hyr INTE filmen. Vi var överens om att det nog var den sämsta filmen någonsin (om man bortser från Sökarna). Klyschorna staplades på varandra, storyn var inte det minsta trovärdig, skådespelarna usla och det enda som var roligt i filmen var repliken "Se upp för dårarna" (när han egentligen menade att säga "se upp för dörrarna").


Brosan berättade att pappa har tagit sitt förnuft till fånga och sålt motorcykeln och två av bilarna och har nu istället köpt sig en BMW Z4.

Så nu måste jag ner till föräldrarna och busköra lite!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards