Alla inlägg den 10 september 2007

Av Jossan - 10 september 2007 16:00

Jag hatar måndagar!

Av Jossan - 10 september 2007 11:17

Jag hade ju mitt fd ex på besök i lördags.

Vi gick och käkade på Carib Kréol och sedan slöt två av hans vänner upp, Niema som precis flyttat till Malmö och Johan som bor i Helsingborg. Stackars Niema, jag har lovat honom att jag ska visa honom runt i Malmös nattliv och introducera honom för lite vänner....

I lördags fick han träffa en del av dem.

Efter Carib stack vi hem till Flygvärdinnan där det fanns lite andra människor. Där fick de höra mig, Jethon och Flygvärdinnan sjunga "Hende gad jag gerne kneppe" (typ en dansk Eddie Medusa som sjunger om en lesbisk tjej som han försöker att ragga upp). Folk skrattade så de grät, mest för att jag försökte att sjunga på danska tror jag.


Det lustigaste den kvällen var i alla fall att jag och exet gick hem efter vi varit en sväng på Skeppsbron och Malin tog hand om exets kompisar och tog med dem till Etagé. Väl inne på Etagé visade Malin runt pojkarna och pekade på ett dansgolv och förklarade att det kallades "Logen" och att där dansade nästan bara "bönder". Den första person de ser på dansgolvet är givetvis Flygvärdinnan.

*asgarv*


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards