Alla inlägg den 16 september 2007

Av Jossan - 16 september 2007 22:00

Idag blev det inte många knop gjorda.

Var ute igår med Malin och Flygvärdinnan. Träffades först hemma hos Malin i hennes underbara lägenhet *vill ha* sen slöt vi upp med några andra vänner till mig på Lilla Torg och Mello Yellow.

Riktigt otrevlig personal på Mello Yellow, som inte lät oss dricka ur (alltså inte ur flaskan!) den vinflaska vi beställt in, utan ville att vi skulle lämna stället direkt när klockan slog 01. Är man så benhård med tiderna borde man inte sälja en hel flaska vin. Mycket dålig stil, tycker jag.

Gick vidare till Etagé för att slippa stå i kö på något annat ställe, eftersom både Malin och Flygvärdinnan har vip-kort kom hela vårt sällskap in på samma gång. Här vet de i alla fall hu man behandlar sina gäster väl!

Vi dansade som tokar inne på "logen" och swoch så hade tre timmar försvunnit ur våra liv och det var dax att gå hem. Fick inte tag i någon taxibil av det bolaget jag vanligen åker med så jag tog bara någon i högen. Aldrig mer! Fick betala överpris...140 spänn från stortorget till västra hamnen. Idioter!


Idag var det egentligen meningen att jag skulle besöka skördemarknaden i Folkets Park tillsammans med min bror och hans familj.

På något underligt sätt blev det inte så.

Jag vaknade inte förän vid 15 tiden idag. Hoppsan!

Ringde till Flygvärdinnan och stämde av gårkvällen. Pratade i över en timme tills vi kom på att vi kunde fixa lite käk och kolla på film.

Så det blev Mexikansk mat och "Purpurfärgen" - en mycket bra film!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards